پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش قسطی خودرو به مناسب شب یلدا / این خودروساز فروش محصولات خود با تخفیف ویژه را آغاز کرد

27 آذر 1402
فروش قسطی خودرو به مناسب شب یلدا / این خودروساز فروش محصولات خود با تخفیف ویژه را آغاز کرد

، متقاضیان پیکاپ تاگا استاندارد و تاگا لانگ می توانند این خودروها را به مناسبت یلدا به صورت قسطی از صنایع خودروسازی پادرا خریداری کنند.

به گزارش بانک اول مدیران فروش این خودروساز خصوصی طی اطلاعیه اعلام کردند متقاضیان علاوه بر فروش اقساطی از تخفیف یلدایی هم برای این خودروها بهرمند می شوند.

پیکاپ تاگا استاندارد در ین طرح فروش قسطی با قیمتی حدود یک میلیارد و 842 میلیون تومان حاضر است. اما این خودروساز حول و حوش 44 میلیون تومان از قیمت پایه این خودرو را تحت عنوان تخفیف یلدایی از متقاضیان دریافت نمی کند.

بنابراین قیمت پیکاپ تاگا استاندارد بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و 798 میلیون تومان برای متقاضیان تمام می شود. مشتریان می توانند حدود 798 میلیون تومان را به صورت نقدی هب حساب این خودروساز واریز کنند و الباقی مبلغ که نزدیک به یک میلیارد تومان می شود نیز طی 14 قسط به حساب اعلام شده از سوی صنایع خودروسازی پادرا واریز کنند. مبلغ هر قسط حول و حوش 71 میلیون تومان می شود.

دیگر محصول صنایع خودروسازی پادرا یعنی پیکاپ تاگا لانگ نیز با قیمتی حدود یک میلیارد و 942 میلین تومان از سوی این خودروساز عرضه می شود.

پیکاپ تاگا لانگ همانند پیکاپ تاگا استاندارد نیز با تخفیف یلدایی برای مشتریان فاکتور می شود. پیکاپ تاگا لانگ حدود 53 میلیون تومان تخفیف یلدایی را در این طرح فروش به خود می بیند.

قیمت پیکاپ تاگا لانگ بعد از کسر تخفیف یلدایی حدود یک میلیارد و 889 میلیون تومان قیمت می خورد. متقاضیان این خودرو می توانند با پیش پرداختی حول و حوش 867 میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند. الباقی مبلغ نیز طی 14 قسط و هر قسط با مبلغ حدود 73 میلیون تومان پرداخت می شود.

دو محصول صنایع خودروسازی پادرا در رنگ های آبی سرمه ای، خاکستری، زرد و قرمز یاقوتی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قیمت نهایی خودروها با احتساب بیمه ثالث، مالیات بر ارزش افزوده ،بیمه بدنه رایگان تعیین شده است. هزینه شماره گذاری خودرو بر عهده خریداران است.

متقاضیان تا ساعت 17 روز دوشنبه به تاریخ چهارم دی 1402 می توانند در این طرح فروش یلدایی خودرو شرکت کنند. موعد تحویل خودروها نیز 15 روز کاری اعلام شده است.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها