پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

توزیع بانکی وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی هفته آینده انجام می شود

28 آذر 1402
توزیع بانکی وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی هفته آینده انجام می شود

رئیس بنیاد مسکن از انجام مراحل اداری تصمیم نامه وام ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی خبر داد و گفت: توزیع بانکی این وام هفته آینده انجام می شود.

به گزارش  بانک اول  غلامرضا صالحی در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت مسکن در وسع در 2020 محله کم برخوردار با ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، درباره وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی اظهار کرد: برای اولین بار بود که مبلغ وام مسکن روستایی از 200 به 350 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته تعداد وام های روستایی همواره 200 هزار فقره بوده که امسال به 350 هزار فقره افزایش یافته است.

وی افزود: بر این اساس نیز آیین نامه این وام با گذشته متفاوت بوده، ضمن اینکه روند اداری صدور تضمین نامه نیز همین گونه بود.

وی یادآور شد: برخلاف گذشته شاهد همکاری خوبی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برای وام 350 میلیونی مسکن روستایی بوده ایم.  واقعاً همکاری ها فراتر از انتظارات بوده است.

رییس بنیاد مسکن  بیان کرد: هفته گذشته مراحل اداری تصمیم نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه و از آنجا به بانک انجام شد. روز 23 آذر نیز آقای منظور تضمین نامه را امضا کرده بود.

صالحی تاکید کرد: توزیع بانکی وام مذکور نیز هفته آینده انجام خواهد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها