چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت جدید 3 خودروی مونتاژی اعلام شد+ جدول

29 آذر 1402
قیمت جدید 3 خودروی مونتاژی اعلام شد+ جدول

شورای رقابت قیمت جدید سه خودروی مونتاژی را با رتبه G و F مصوب کرد.

به گزارش بانک اول به نقل از مهر سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت بررسی شده خودروهای مونتاژی جدید باز هم با رتبه G و F مصوب شد.سال آتی ارزش رتبه رقابت پذیری دستورالعمل ‎شورای رقابت نمود پررنگ تری برای این صنعت خواهد داشت.

 

خودرو

اخبار مرتبط
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است
در حالی دولت با واردات خودرو‌های دست‌دوم از مناطق آزاد مخالفت کرد که در لایحه بودجه پیشنهادی برای سال آینده درآمدی معادل ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان از محل واردات خودرو برای خود متصور بود.
رئیس مرکز صدور گواهینامه ادامه داد: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت «آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان» به صورت خود معرف در این سامانه آن ثبت نام کنند و احراز هویت به صورت سیستمی انجام می‌شود. سپس افراد باید مدارک و مشخصات موتورسیکلت را وارد کنند. پس از انجام تمام مراحل، پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه تا ۲۴ ساعت آینده پلیس، به آنها شرایط را اطلاع خواهد داد.
سهند S در قالب طرح پیش‌فروش سایپا به‌عنوان جایگزین ساینا S در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه قرار گرفت. موعد تحویل محصول جدید سایپا ممکن است تا هفته پایانی اسفند ادامه داشته باشد و هنوز قیمت تمام‌شده‌ای برای آن اعلام نشده

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها