پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

لیست خودروهای با قیمت زیر 100 میلیون تومان + جدول

29 آذر 1402
لیست خودروهای با قیمت زیر 100 میلیون تومان + جدول

به طور کلی برای خرید خودروهای دست دوم ارزان قیمت باید دقت بیشتری داشت زیرا یک ایراد اساسی فنی می تواند هزینه سنگینی را به دوش شما بگذارد در این گزارش صرفا به آگهی هایی که خودروهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان بود پرداخته شد و پیشنهادی برای خرید این محصولات وجود ندارد.


 
به گزارش بانک اول برای خرید خودرو زیر ۱۰۰ میلیون تومان از پژو ۴۰۵ تا رنو پی کی، پیکان و پراید می توانید انتخاب کنید.​​​​​​​

اگر به فکر خرید خودروی دست دوم زیر ۱۰۰ میلیون تومان این گزارش را بخوانید.

در این بازه قیمتی می توانید یک پیکان ۸۳ خرید کنید که بی رنگ است و کارکرد بالایی نیز ندارد برای خرید این سواری محبوب ایرانی ها باید ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت پراید هاچ بک مدل ۷۵ کارکرده نیز در بازار ۶۰ میلیون تومان است این خودرو ۵۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد و چند لکه نیز دارد.

ام وی ام ۱۱۰ مدل ۸۵ که ۱۲۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد نیز با قیمت ۷۷ میلیون تومان آگهی شده است.

پژو ۴۰۵ مدل ۱۳۸۰ دور رنگ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز با قیمت ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پراید صندوق دار مدل ۸۰ نیز در بازار خودرو ۱۰۰ میلیون تومان است اما اگر پراید ۱۴۱ بخرید می توانید مدل های بالاتری مانند ۱۳۸۶ را نیز خریداری کنید.

قیمت رنو پی کی مدل ۸۴ نیز در بازار خودرو ۸۹ میلیون تومان است.

خودروهای کم تر از ۱۰۰ میلیون
مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
دوو، ماتیز ۱۳۸۱ ۱۸۰,۰۰۰ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پیکان، سدان ۱۳۸۳ ۷۵,۰۰۰ ۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو پی کی ۱۳۸۴ ۱۲۰,۰۰۰ ۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۴۱ ۱۳۸۶ ۳۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX بنزینی ۱۳۸۰ ۲۰۰,۰۰۰ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو آر دی ۱۳۸۴ ۱۶۰,۰۰۰ ۸۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام، ۱۱۰ ۱۳۸۵ ۱۲۶,۰۰۰ ۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پراید صندوق دار ۱۳۸۰ ۲۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو، روآ ۱۳۸۵ ۲۵۰,۰۰۰ ۸۲,۰۰۰,۰۰۰
پراید، هاچ بک ۱۳۷۵ ۵۰۰,۰۰۰ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰
اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها