جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

قیمت فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور اعلام شد

29 آذر 1402
قیمت فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور اعلام شد

فیدلیتی پرستیژ جزو جدیدترین محصولات بهمن موتور است که در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. تاکنون تنها حدود ارزش این ماشین به نسبت قیمت جهانی تخمین زده می‌شد. ولی شورای عالی رقابت به تازگی قیمت کراس اوور جدید بهمن موتور را اعلام کرده است.

به گزارش بانک اول فروش موفقیت‌آمیز فیدلیتی پرایم با نام محلی X70S باعث شد بهمن موتور، مدل ارتقایافته این خودرو، یعنی چری جتور X70 Plus را نیز وارد سبد محصولات خود کند. ایکس ۷۰ پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ همانند مدل قبلی در دو نسخه ۵ و ۷ نفره روانه بازار می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ در روزهای پایانی پاییز قیمت‌گذاری شده و البته قیمت‌های اعلامی برای دو نسخه، بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی مثل مالیات، بیمه ثالث، شماره‌گذاری و ... تعیین شده‌اند. بر اساس بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌های شورای عالی رقابت، قیمت فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و نسخه ۷ نفره با قیمت ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از درب کارخانه خارج می‌شود. قیمت این دو خودرو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول قیمت فیدلیتی پرستیژ آذر ۱۴۰۲

نام خودرو قیمت کارخانه
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره ۱.۳۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱.۳۷۸.۹۰۰.۰۰۰ تومان


فیدلیتی پرستیژ محصول سال ۲۰۲۰ چری جتور است. این ماشین به لطف موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره با توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور به حرکت درمی‌آید. وظیفه انتقال نیروی موتور بر عهده گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه است که قوای تولیدی را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. پیشرانه موجود در زیر کاپوت فیدلیتی پرستیژ مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۶ ساخته شده و مصرف سوخت ترکیبی آن در ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت، حدود ۸.۱ لیتر اعلام شده است.

خودرو بانک

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها