جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 را اعلام کرد+جدول

29 آذر 1402
 ایران‌خودرو شرایط فروش وانت آریسان 2 را اعلام کرد+جدول

ایران‌خودرو برای دی‌ماه 1402، شرایط فروش وانت آریسان 2 را اعلام کرد که در این شرایط، وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز با قیمت قطعی و موعد تحویل 45 روزه به متقاضیان عرضه شده است.

به گزارش بانک اول، گروه خودروسازی ایران‌خودرو برای دی‌ماه 1402، شرایط فروش وانت آریسان 2 را اعلام کرد. در این شرایط، وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز با قیمت قطعی و موعد تحویل 45 روزه به متقاضیان عرضه شده است. شرایط فروش وانت آریسان 2 از روز دوم دی‌ماه 1402 تا زمان تکمیل ظرفیت روی سایت ایران خودرو در دسترس کاربران قرار دارد.

شرایط فروش وانت آریسان 2 در دی‌ماه 1402:

خودرو

قیمت

رنگ‌های موجود

موعد تحویل

وانت آریسان 2 دوگانه سوز

۳۸۳,۰۳۳,۰۰۰

نقره‌ای، خاکستری، مشکی، عنابی

45 روزه

درحال‌حاضر مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ تقریبی 400 میلیون تومان، وانت آریسان 2 را از بازار آزاد تهیه کنند. بنابراین به نظر می‌رسد تعداد اندکی از متقاضیان به شرکت در این شرایط فروش علاقه داشته باشند. موعد تحویل این خودرو نیز 45 روز کاری است، بنابراین خریدار پس از تعطیلات نوروز قادر به تحویل‌گرفتن اتومبیل خود خواهد بود. این درحالی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند هم‌اکنون با مراجعه به بازار، وانت آریسان 2 را خریداری کنند و همان روز تحویل بگیرند. ایران خودرو طی ماه‌های گذشته، این خودرو را با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه کرده بود.

وانت آریسان 2 نسخه ارتقایافته وانت آریسان 1 به حساب می‌آید. این خودرو برخلاف نسخه اولیه وانت آریسان، از موتور XU7P بهره می‌برد و به یک خودرو دیفرانسیل جلو تبدیل شده است. گیربکس پنج سرعته خانواده BE نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. همچنین سطح امکانات رفاهی این خودرو نیز در مقایسه با گذشته افزایش یافته‌اند. سنسورهای پارک عقب و چراغ‌های مه‌شکن جلو دو مورد از تجهیزات جدید اضافه‌شده به آریسان 2 هستند. سایر امکانات این خودرو همانند آریسان 1 باقی مانده است. بنابراین دو کیسه هوا، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز ضد قفل، سیستم صوتی ساده، شیشه بالابرهای برقی، فرمان هیدرولیک و ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها