چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

شورای رقابت : قیمت‌گذاری خودرو تغییر نمی‌کند/ خودروساز مجاز به تعیین قیمت خودرو نیست

30 آذر 1402
شورای رقابت : قیمت‌گذاری خودرو تغییر نمی‌کند/ خودروساز مجاز به تعیین قیمت خودرو نیست

سخنگوی شورای رقابت با تأکید براینکه آسیب  شناسی وضعیت بازار خودرو در شورای رقابت در جریان است، گفت: تا تصویب و اعلام این شورا، هیچ تغییری در نحوه مدیریت این بازار انحصاری اتفاق نمی افتد.

به گزارش بانک اول سپهر دادجوی توکلی سخنگوی شورای رقابت در واکنش به اظهارات اخیر منطقی معاون وزیر صمت مبنی بر اینکه در «سند جدید خودرو که تا پایان سال ابلاغ می شود و بر اساس آن نقش تنظیم گری و نظارت بر عهده شورای رقابت و تعیین قیمت بر عهده خودروساز خواهد بود و وزارت صمت نیز سیاستگذاری می کند»، گفت: آسیب  شناسی وضعیت بازار خودرو در شورای رقابت در جریان است.

وی افزود: تا تصویب و اعلام این شورا، هیچ تغییری در نحوه مدیریت این بازار انحصاری اتفاق نمی افتد. با گمانه زنی نباید موجب التهاب بازار شد. تصمیمات شورا شفاف، به موقع و رسمی اطلاع رسانی می شود./تسنیم

اخبار مرتبط
در حالی دولت با واردات خودرو‌های دست‌دوم از مناطق آزاد مخالفت کرد که در لایحه بودجه پیشنهادی برای سال آینده درآمدی معادل ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان از محل واردات خودرو برای خود متصور بود.
رئیس مرکز صدور گواهینامه ادامه داد: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت «آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان» به صورت خود معرف در این سامانه آن ثبت نام کنند و احراز هویت به صورت سیستمی انجام می‌شود. سپس افراد باید مدارک و مشخصات موتورسیکلت را وارد کنند. پس از انجام تمام مراحل، پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه تا ۲۴ ساعت آینده پلیس، به آنها شرایط را اطلاع خواهد داد.
سهند S در قالب طرح پیش‌فروش سایپا به‌عنوان جایگزین ساینا S در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه قرار گرفت. موعد تحویل محصول جدید سایپا ممکن است تا هفته پایانی اسفند ادامه داشته باشد و هنوز قیمت تمام‌شده‌ای برای آن اعلام نشده
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها