جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش فوق العاده محصول ایران خودرو با قیمت کارخانه + قیمت

01 دی 1402
آغاز فروش فوق العاده محصول ایران خودرو با قیمت کارخانه + قیمت

طرح فروش فوق العاده خودرو تارا V4 از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد.

به گزاش بانک اول به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو میرساند، شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) و پیش فروش (قابل انتخاب) محصول تارا اتوامتیک جدید صرفا جهت اولویت های مندرج در این بخشنامه اعلام میشود.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده امکان ثبت نام در این بخشنامه فراهم شده است.

جدول جزئیات شرایط فروش و قیمت تارا اتوماتیک :

فروش تارا v8

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حمید کاظمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 دی 1402

خبری از طرح مادران نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها