شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

این ۶ واریزی به حساب مالیات ندارد!

02 دی 1402
این ۶ واریزی به حساب مالیات ندارد!

این ۶ واریزی به حساب بانکی که نیاز به پرداخت مالیات ندارند. با ما همراه باشید.

۶ واریزی به حساب بانکی که نیاز به پرداخت مالیات ندارند.

1- سود بانکی

2- واریزی از حسابهای دیگر خود

3- واریزی از حساب بستگان مثل پدر و مادر

4- اموالی که به فروش رسانده ایم و قبلا مالیات آن را پرداخت کرده ایم

5- وام

6- پولی که ثابت کنید قرض گرفته اید

به گزارش بانک اول لازم به ذکر است؛ سقف مالیات کارتخوان‌ها اعلام شد و مشخص شد که چه کسانی مکلف به ارسال اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی از طریق پایانه های فروش هستند.

اصناف و اشخاص حقیقی که مبلغ فروش آنها در سال از ۱۸ میلیاردتومان بالاتر است، مکلف به ارسال اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی از طریق پایانه های فروش هستند.

همچنین در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از صاحبان اصناف و مشاغل مالیات کمتر از ۱۰ میلیون تومان برای یک سال می‌پردازند.طبق داده های سازمان امور مالیاتی کشور، متوسط مالیات پرداختی صاحبان مشاغل و اصناف حدود پنج میلیون تومان، پزشکان و دندانپزشکان به‌طور متوسط در سال ۳۵ میلیون تومان، مالکان نمایشگاه‌های اتومبیل و نمایندگی شرکت‌های خودرو ۱۶ میلیون تومان، دفاتر اسناد رسمی ۱۴ میلیون تومان است.

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:، اما هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابه جایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است، اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند.
انسیه خزعلی درباره اینکه چه تلاشی برای آوردن اسم مادر در کارت ملی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که ۲ سال پیش با رئیس جمهور داشتیم برخی از بانوان درخواست نوشتن نام مادر روی کارت ملی و در کنار نام پدر را مطرح کردند و رئیس جمهور هم از این مطلب استقبال کردند و ما هم پیگیر مطلب در کمیسیون‌های مختلف دولت شدیم.
چنانچه بازرگان بخواهد تخصیص ثبت سفارش در اولویت قرار گیرد، اخذ نظر دستگاه از سازمان مجوز‌دهنده الزامی می‌باشد در غیر این‌صورت می‌بایست در صف تخصیص ارز بماند تا سهمیه ارزی به دفتر وزارتخانه مربوطه تعلق گیرد. بابت تسریع در فرایند تخصیص ارز این امکان برای وزارتخانه‌های متولی در بستر سامانه جامع تجارت فراهم شده است تا از طریق فیلد نظر دستگاه نسبت به اعلام اولویت سیستمی برای ثبت سفارشهای مورد نظر اقدام نمایند.
سیاح با بیان اینکه با فروش اینترنتی دارو، سیستم توزیع دارو شفاف‌تر خواهد شد، گفت: «با ثبت درخواست خرید و تحویل دارو در یک سکوی اینترنتی، نظارت‌ها دقیق‌تر و بیشتر خواهد شد و در صورت بروز تخلف، مانند ارائه داروی تاریخ‌گذشته، پیگیری‌ها راحت‌تر خواهد شد. همچنین سیستم توزیع دارو شفاف می‌شود.»

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها