پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

فروش اقساطی پیکاپ T۸ ویژه دی ماه 1402+ جدول فروش

03 دی 1402
فروش اقساطی پیکاپ T۸ ویژه دی ماه 1402+ جدول فروش

شرایط فروش اقساطی پیکاپ T۸ با موعد تحویل ۱۵ روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

به گزارش  بانک اول  شرکت کرمان موتور مشخصات و جدول قیمت فروش اقساطی خودروی کی ام سی T8 را به مناسبت شب یلدا به همراه خدمات ویژه منتشر کرده است.
 
در این طرح فروش، قیمت قطعی پیکاپ تی 8 یک میلیارد و 650 میلیون تومان می باشد. بر اساس اعلام کرمان موتور شرایط فروش از روز شنبه مورخ دوم دی ماه آغاز می شود و تا 15 دی  ادامه خواهد داشت.
 
شرایط فروش برای پیکاپ T8 در این طرح، با اقساط 18، 24، 30 و 36 ماهه در نظر گرفته شده است. در تمامی موارد، تحویل خودرو، 15 روزه خواهد بود.
 
در طرح فروش 18 ماهه، پیش پرداخت 550 میلیون بوده و اقساط به صورت ماهیانه 30 میلیون تومان است. برای یک ماه پس از آخرین قسط نیز یک چک به مبلغ 650 میلیون تومان از مشتریان دریافت می شود.

پیش پرداخت طرح 24 ماهه مبلغ 650 میلیون تومان است و اقساط ماهیانه نیز 20 میلیون تومان لحاظ شده است. برای بیست و پنجمین ماه (یک ماه پس از اتمام اقساط) هم یک فقره چک به مبلغ 600 میلیون تومان دریافت می شود. در این طرح به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا 20 هزار کیلومتر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

طرح 30 ماهه با پیش پرداخت 750 میلیونی و اقساط ماهیانه 15 میلیونی همراه است. چک تسویه حساب (یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) هم برای این طرح، مبلغ 500 میلیون تومان است. در طرح 30 ماهه، به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا پیمایش 40 هزار کیلومتر برای مشتریان لحاظ شده است.

اما بی تردید جذاب ترین شرایط فروش این طرحِ یلدایی، نوع 36 ماهه آن است. در این طرح، مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه و چک تسویه حساب (به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) به ترتیب 850، 10 و 450 میلیون تومان است. سرویس های ادواری رایگان تا 60 هزار کیلومتر نیز از دیگر ویژگی های جذاب طرح 36 ماهه به حساب می آید که قطعا برای مشتریان، رضایت خاطر فراوانی را به همراه خواهد داشت؛ ضمن اینکه اقساط ماهیانه 10 میلیونی نیز امکان خرید این خودرو را برای قشر وسیع تری، فراهم می نماید.
 
متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش کرمان موتور مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.
براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها