چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی بانک مهر با سود 4 درصد

03 دی 1402
دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی بانک مهر با سود 4 درصد

بانک مهر ایران در قالب طرح‌ «تسهیلات امتیازی مهر» به مشتریانش وام می‌دهد.

به گزارش بانک اول ، اگر دنبال یک وام خرد و بدون سود هستید، شاید بتوانید از تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها استفاده کنید. این وام‌ها با کارمزد ناچیز ۴ درصد و بدون هیچ بهره‌ای به شما پرداخت می‌شوند. اما این وام‌ها یک شرط مهم دارند؛ شما باید یک حساب در بانک مورد نظر باز کنید و یک حداقل مبلغی را به مدت معینی در آن نگه دارید. این پول می‌تواند میانگین حساب شما را بالا ببرد و شرایط دریافت وام را برای شما فراهم کند. پس اگر می‌خواهید از این فرصت استفاده کنید، باید حداقل سه ماه قبل از درخواست وام، پول خود را در حساب قرار دهید.

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی

برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی، شما باید این شرایط را داشته باشید:

  • حداقل سن قانونی ۱۸ سال
  • ارائه گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب خود
  • یک ضامن معتبر
  • چک یا سفته خود را به عنوان ضمانت به بانک بسپارید
  • رتبه اعتباری خوبی داشته باشید و وام یا قسطی معوقه نداشته باشید

بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز محدود و متقاضیان اخذ تسهیلات قرض الحسنه از این بانک نسبت به سایر بانک ها بیشتر می باشند، لذا به منظوراستفاده بهینه از منابع و پاسخگویی مناسب به متقاضیان بویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، بموجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد این بانک فراهم گردیده است. از این رو دارندگان حساب های قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) می توانند با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک و به انتخاب خودشان از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند گردند.

در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به تنظیم ضرایب امتیازی با توجه به مدت انتظار هریک از مشتریان بمنظور اولویت بندی در اعطای تسهیلات نموده است که با توجه به امتیاز مشتری بموجب میانگین حاصله در حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده و میزان اقساط ماهانه، در قسمت راهنمای مشتریان قابل مشاهده می باشد.

وام بدون ضامن بانک مهر ایران

متقاضیان می توانند با مراجعه به قسمت "محاسبه تسهیلات امتیازی" و درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز و نرخ کارمزد به همراه توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر(کمتر از ۶ ماه یا بالاتر از ۶ ماه)، از میزان حداقل های لازم برای بهره مندی از وام قرض الحسنه این بانک مطلع گردند که در این خصوص موارد ذیل جهت آگاهی بیشتر مشتریان ارائه می گردد:

  • مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب بالاتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب کمتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه تری(بطور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولانی تری(بطور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

مثال : مشتری می تواند با کسب میانگین ۶ ماهه در حساب خود به میزان ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال، می تواند حدوداً از یکی از تسهیلات قابل ارائه به شرح زیر به انتخاب خود استفاده نماید:

  ۱:    ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۶ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %

  ۲:    ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۶ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %

  ۳:    ۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۶ ماهه با نرخ کارمزد ۲ %

  ۴:    ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۹ ماهه و بدون کارمزد

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها