جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 3/000/000/000 ریالی دو بانک قرض الحسنه مهر و بانک رسالت با کارمزد 2 درصد

03 دی 1402
وام 3/000/000/000 ریالی دو بانک قرض الحسنه مهر و بانک رسالت با کارمزد 2 درصد

به گزارش بانک اول بعد از یک دوره کاهش پرداخت وام های خرد چند ماهی است که بانک ها مجوز پرداخت تسهیلات را دریافت کرده اند و با معرفی طرح های مختلف وام ٬ سعی در جذب منابع و پول های مشتریان در بانک خود را دارند.

در این بین 2 بانک قرض الحسنه کشور یعنی بانک قرض الحسنه رسالت و بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به پرداخت وام های قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تونان و با کارمزد 2 الی 4 درصدی می نمایند.

وام بدون سود بانک رسالت

یکی از پرمتقاضی‌ترین طرح‌های تسهیلاتی همین وام قرض‌الحسنه بانک رسالت است. این وام براساس میانگین حساب شما داده می‌شود و تا سقف ۳۰۰میلیون تومان هم به متقاضی تسهیلات می‌دهند. وام بدون سود و تنها با کارمزد ۲درصد ارائه می‌شود و برای وثیقه این وام یک سفته الکترونیک از ضامن و یک سفته الکترونیک هم از دریافت‌کننده وام می‌گیرند.

.

شرایط دریافت وام با سفته بانک قرض الحسنه رسالت

وام فوری با سفته معمولاً توسط بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری ارائه می‌شوند و مبلغ آنها می‌تواند از چند میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر باشد. برای دریافت آن، متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:

سن متقاضی باید بالای ۱۸سال باشد.

متقاضی باید دارای شغل و درآمد ثابت باشد.

متقاضی باید سفته معتبر به میزان مبلغ وام ارائه دهد

دریافت‌کننده وام باید سند خانه یا خودرویی به نام خودش را به بانک ارائه کند و ۶۰ تا ۷۰درصد ارزش ملک یا ماشین تا سقف ۳۰۰میلیون تومان وام بگیرد.

داشتن میانگین حساب متناسب با مبلغ وام درخواستی

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد وام و تسهیلات سررسید گذشته و معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، شما باید این شرایط را داشته باشید:

  • حداقل سن قانونی ۱۸ سال
  • ارائه گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب خود
  • یک ضامن معتبر
  • چک یا سفته خود را به عنوان ضمانت به بانک بسپارید
  • رتبه اعتباری خوبی داشته باشید و وام یا قسطی معوقه نداشته باشید

بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز محدود و متقاضیان اخذ تسهیلات قرض الحسنه از این بانک نسبت به سایر بانک ها بیشتر می باشند، لذا به منظوراستفاده بهینه از منابع و پاسخگویی مناسب به متقاضیان بویژه افراد نیازمند و اقشارآسیب پذیر، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، بموجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد این بانک فراهم گردیده است. از این رو دارندگان حساب های قرض الحسنه (جاری یا پس انداز) می توانند با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک و به انتخاب خودشان از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند گردند.

در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به تنظیم ضرایب امتیازی با توجه به مدت انتظار هریک از مشتریان بمنظور اولویت بندی در اعطای تسهیلات نموده است که با توجه به امتیاز مشتری بموجب میانگین حاصله در حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده و میزان اقساط ماهانه، در قسمت راهنمای مشتریان قابل مشاهده می باشد.

وام بدون ضامن بانک مهر ایران

متقاضیان می توانند با مراجعه به قسمت "محاسبه تسهیلات امتیازی" و درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز و نرخ کارمزد به همراه توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر(کمتر از ۶ ماه یا بالاتر از ۶ ماه)، از میزان حداقل های لازم برای بهره مندی از وام قرض الحسنه این بانک مطلع گردند که در این خصوص موارد ذیل جهت آگاهی بیشتر مشتریان ارائه می گردد:

  • مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب بالاتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب کمتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه تری(بطور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال باشند، می توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولانی تری(بطور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
  • وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق یا مشکوک الوصول در بانک ها باشند.
  • منبع : بانک اول

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید عیسی حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 دی 1402

برای خرید ماشین باری به وام احتیاج دارم

میثم
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 دی 1402

خوب بگید نمیدیم مگه ما چقدر حسابمون کار کرده که با امتیاز حساب وام بگیریم یا از کجا شغل ثابت یا درامد ثابت گیر بیاریم

مرتضی آقایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 دی 1402

پول لازم دارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها