پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فوری: این افراد کسر از خدمت می گیرند

04 دی 1402
فوری: این افراد کسر از خدمت می گیرند

نخبگان ایثارگر با معرفی اداره کل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر، به ازای انجام طرح پژوهشی مورد نیاز ارتش، از کسر خدمت سربازی برخوردار می‌شوند.

به گزارش بانک اول به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و مشاهده موفقیت‌های عظیم علمی و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر به همراه عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر با حضور در مرکز شهید زرهرن نزاجا از نزدیک در جریان فعالیت‌های تحقیقاتی، جهاد علمی و توسعه صنعتی در نیروی زمینی محوری ارتش قرار گرفتند.

در این بازدید علمی و تخصصی، نخبگان شاهد و ایثارگر ضمن حضور بر مزار شهید گمنام، به مقام شامخ این شهید عزیز ادای احترام کردند.

طی این بازدید، کارخانه های نصر و فتح، سالن تولید مواد، مرکز ساخت قطعات سالن‌های بازسازی و ساخت ادوات زرهی و تانک و نفربر، سالن‌های تعمیر، بازسازی و ساخت تجهیزات اپتیکی، سالن تولید بیمارستان صحرایی و سالن ساخت و تولید کشنده و تریلر، مورد بازدید نخبگان قرار گرفتند.

همچنین در حاشیه این بازدید و طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل نخبگان آجا مقرر شد، نخبگان ایثارگر با معرفی اداره کل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر از تسهیلات کسرخدمت به ازای انجام طرح‌های پژوهشی مورد نیاز ارتش، بهره‌مند شوند.

این برنامه، هشتمین بازدید از سری بازدیدهای علمی – تخصصی ( راهیان پیشرفت ) است که توسط اداره کل دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر به منظور افزایش حس دلبستگی ملی در چارچوب گفتمان نظام اسلامی و تقویت روحیه و انگیزه‌های دینی و ملی برای خدمت به کشور و نیز کمک به کارآمدی نظام در ایجاد هماهنگی میان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با نخبگان شاهد و ایثارگر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها