جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

موافقت مشروط با افزیش تعرفه اینترنت

05 دی 1402
موافقت مشروط با افزیش تعرفه اینترنت

رییس سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه خواستار افزایش تعرفه هستند گفت: ما امکان و اختیارش را برای تغییر تعرفه داریم اما هرگونه تغییر تعرفه مشروط بر این است که بدانیم اپراتور این افزایش درآمد را چگونه قرار است هزینه کند.

به گزارش بانک اول امیر لاجوردی در حاشیه چهارمین روز برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تعرفه اپراتورها گفت: بحث افزایش تعرفه ها همیشه مطالبه اپراتورها بوده و هست. در سالیان اخیر این مطالبه بیشتر هم شده است. ما در بازه های مختلف داده هایشان را دریافت و ارزیابی می کنیم و متناسب با شرایط تصمیم می گیریم.

وی افزود: در حال حاضر نیز اپراتورها درخواست دادند و داده های آماری را در اختیار ما قرار دادند. ما امکان و اختیارش را برای تغییر تعرفه داریم اما هرگونه تغییر تعرفه ای مشروط بر این است که بدانیم اپراتور این افزایش درآمد را چگونه قرار است هزینه کند. بنابراین از اپراتورها برنامه توسعه ای خواسته ایم و شاخص های ارتقای کیفیت شبکه را به آنها اعلام کردیم.

وی در خصوص شاخص ها افزود: شاخص ها متفاوت است از شاخص افزایش سرعت تا سایر شاخص های کیفی شبکه شاخص ها را به اپراتورها اعلام کردیم و گفتیم که تا انتهای سال چقدر باید افزایش پیدا کند و تا شهریور ماه چقدر باید افزایش یابد و تا انتهای سال به چه صورت باید باشد.

لاجوردی ادامه داد: همچنین در حوزه توسعه فناوری 5G برنامه ای به اپراتورها اعلام شده که به طور مثال در حوزه توسعه 5G برنامه ریزی وجود دارد که سال آینده باید به چه هدفی برسیم. نیازمندی های دیگری نیز داریم تا زیرساخت ها توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمین اپراتورهای ارتباطی هستیم که آیا این شاخص ها را می توانند پاس کنند، افزود: شاخص ها سخت گیرانه است و اپراتورها باید آنها را رعایت کنند./تسنیم

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها