پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

یارانه یک میلیونی واریز شد + جزییات دی ۱۴۰۲

05 دی 1402
یارانه یک میلیونی واریز شد + جزییات دی ۱۴۰۲

به گزارش بانک اول معاون رفاهِ وزارت تعاون و رفاه اجتماعی از پرداخت یارانه مادران خبر داد و گفت: طرح امنیت غذایی کودکان بالای ۹۵ درصد به تحقق هدف منجر می‌شود. کودکانی که نیازمند تغذیه مضاعف هستند شناسایی شده است.  ۱۴۰ هزار کودک که نمودار رشد استاندارد نداشتند شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده‌اند. ۱۵ هزار نفر از این کودکان جز دهک‌های بالای هفت هستند که مشاوره لازم برای پوشش تغذیه مناسب به خانواده آنها ارایه شده است. کودکانی که در دهک یک تا پنج هستند به ازای هر کودک مبلغ یک میلیون تومان به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافت. برای کودکان خانواده‌های دهک شش تا هفت به ازای هر کودک ۶۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط
خواندن این نوشته را برای دفع انواع و اقسام نگرانی مرتبط با موضوع یارانه نقدی فروردین، تاخیر در پرداخت یارانه نقدی فروردین و دلایل واریز نشدن یارانه نقدی فروردین توصیه می‌کنیم.
رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اشاره به ثبت آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها، گفت: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود. علیرضا محمدی، اظهار کرد: مطابق قانون بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.
رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اشاره به ثبت آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی خانوارها، گفت: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها