جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوق العاده لاماری ویژه دی ماه 1402 + جدول و شرایط

06 دی 1402
فروش فوق العاده لاماری ویژه دی ماه 1402 + جدول و شرایط

شرایط فروش فوق العاده لاماری در دی  ماه 1402 اعلام شد.


 
به گزارش بانک اول  به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز شرکت آرین پارس میرساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید

بدین منظوراز متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز

کاری از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 1402/10/07 لغایت پایان روز سه شنبه مورخ 1402/10/12 به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط فروش فوق العاده لاماری دی 1402:

فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما (طرح مادران)

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها