پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فروش قسطی محصول کرمان موتور آغاز شد + جزئیات

06 دی 1402
فروش قسطی محصول کرمان موتور آغاز شد + جزئیات

کرمان موتور در راستای فروش اقساطی محصولاتش از جدیدترین طرح فروش قسطی محصول خود رونمایی کرد. بر این اساس جزئیات این طرح فروش اعلام شد.

به گزارش بانک اول، فروش قسطی جک J4 توسط کرمان موتور آغاز شد. براساس اطلاعیه ای که این خودروساز خصوصی منتشر کرده این محصول سدان شهری خود را با پیش پرداخت های 400 میلیون تومانی و 500 میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

جک J4 در کارخانه با قیمت حدود 765 میلیون و 900 هزار تومان برای متقاضیان فاکتور می شود. کرمان موتوری ها برای آن دسته از متقاضیانی که پیش پرداخت 400 میلیون تومانی را انتخاب می کنند امکان پرداخت اقساط در سه بازه زمانی 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه مهیا شده است. اما چنانچه متقاضی باشید که پیش پرداخت 500 میلیون تومانی را انتخاب کنند دست شما برای پرداخت اقساط بازتر خواهد بود. مدیران فروش این خودروساز خصوصی برای پیش پرداخت های 500 میلیون تومانی علاوه بر سه بازه زمانی که ذکر شد، بازه زمانی 48 ماهه را نیز تدارک دیده اند.

این شیوه منعطف فروش کرمان موتور این گمانه را مطرح کرده که استقبال متقاضیان از این طرح فروش قسطی بالا باشد.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها