پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

چرا پژو ۲۰۷ تحویل مردم نمی‌شود؟

09 دی 1402
چرا پژو ۲۰۷ تحویل مردم نمی‌شود؟

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجری صدا و سیما از من پرسید چرا مردم نمی توانند ۲۰۷ را که ثبت نام کرده اند دریافت کنند. این که از من یا وزیر صمت می پرسند که چرا خودرو ۲۰۷ تحویل مشتری نمی‌شود خیلی چیپ است.

به گزارش بانک اول عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سومین رویداد صنعت دانش‌بنیان گفت: مجری صدا و سیما از من پرسید چرا مردم نمی توانند ۲۰۷ را که ثبت نام کرده اند دریافت کنند. این که از من یا وزیر صمت می پرسند که چرا خودرو ۲۰۷ تحویل مشتری نمی‌شود خیلی چیپ است.

اکبری تالارپشتی افزود: رئیس جمهور پیشنهاد دادم نفت را به این شکل نفروشیم، پروژه های زیرساختی مهم کشور را تعریف و در داخل و خارج فراخوان بدهید. به هر کسی که پروژه را انجام داد، نفت خام بدهید، نفت خام را مثل قند می برند. دولت قبلی می ترسید می گفت نفت ما را نمی برند.

وی ادامه داد: عضو شانگهای و اوراسیا شده ایم، اما استفاده ای که می کنیم هیچ است.

این نماینده مجلس گفت: اول رئیس جمهور باید به موضوعات مهمتری بپردازد و دنیا را رصد کند و از ظرفیت دانشمندان و وزرا استفاده کند، بحث گوشت و مرغ را اصناف خودشان پیش می برند.

اخبار مرتبط
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
شادی مالکی در این باره گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، کلیه مالکان ‌تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند. وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها