چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

چرا پژو ۲۰۷ تحویل مردم نمی‌شود؟

09 دی 1402
چرا پژو ۲۰۷ تحویل مردم نمی‌شود؟

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجری صدا و سیما از من پرسید چرا مردم نمی توانند ۲۰۷ را که ثبت نام کرده اند دریافت کنند. این که از من یا وزیر صمت می پرسند که چرا خودرو ۲۰۷ تحویل مشتری نمی‌شود خیلی چیپ است.

به گزارش بانک اول عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سومین رویداد صنعت دانش‌بنیان گفت: مجری صدا و سیما از من پرسید چرا مردم نمی توانند ۲۰۷ را که ثبت نام کرده اند دریافت کنند. این که از من یا وزیر صمت می پرسند که چرا خودرو ۲۰۷ تحویل مشتری نمی‌شود خیلی چیپ است.

اکبری تالارپشتی افزود: رئیس جمهور پیشنهاد دادم نفت را به این شکل نفروشیم، پروژه های زیرساختی مهم کشور را تعریف و در داخل و خارج فراخوان بدهید. به هر کسی که پروژه را انجام داد، نفت خام بدهید، نفت خام را مثل قند می برند. دولت قبلی می ترسید می گفت نفت ما را نمی برند.

وی ادامه داد: عضو شانگهای و اوراسیا شده ایم، اما استفاده ای که می کنیم هیچ است.

این نماینده مجلس گفت: اول رئیس جمهور باید به موضوعات مهمتری بپردازد و دنیا را رصد کند و از ظرفیت دانشمندان و وزرا استفاده کند، بحث گوشت و مرغ را اصناف خودشان پیش می برند.

اخبار مرتبط
پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد. سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.
قیمت هایما اس هشت مدل ۱۴۰۳ ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد که کاهش ۱۰ میلیونی داشته است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان است.
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 منتشر شد.
البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: