ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ با تحویل دو ماهه اعلام شد

09 دی 1402
شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ با تحویل دو ماهه اعلام شد

شرکت بهمن موتور شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ را برای دی‌ماه 1402 اعلام کرد. متقاضیان خرید سدان ریسپکت در قالب سامانه یکپارچه، اکنون قابلیت تغییر تیپ خودرو را دارند و می‌توانند نسبت به خرید ریسپکت تیپ 2 اقدام کنند. باید خاطرنشان کنیم که ریسپکت تیپ 1 دیگر تولید نمی‌شود و این خودرو با ریسپکت تیپ ۲ جایگزین شده است. متقاضیان دریافت بهمن ریسپکت با موعد تحویل زمستان 1402، شامل این شرایط می‌شوند.

متقاضیان خرید ریسپکت تیپ ۲ از ساعت صبح روز یکشنبه دهم دی‌ماه، می‌توانند برای پرداخت وجه خودرو به وب‌سایت فروش اینترنتی بهمن‌ موتور مراجعه کنند. شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ تا پایان روز پنجشنبه چهاردهم دی‌ماه در اختیار متقاضیان قرار دارد.

خودروهای عرضه شده در شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ با رنگ سفید یا مشکی قابل انتخاب خواهند بود. تریم داخلی این محصول نیز مشکی است. قیمت ریسپکت تیپ ۲ نیز حدود یک میلیارد تومان اعلام شده است. سود انصراف 17.5 درصدی سالیانه و جریمه تاخیر 2.5 درصدی ماهیانه از دیگر جزئیات این شرایط فروش هستند. موعد تحویل خودروها در شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ نیز هفته آخر بهمن 1402 اعلام شده است.

شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲

نوع خودرو قیمت رنگ تریم داخلی سود انصراف جریمه تاخیر مدل موعد تحویل
ریسپکت تیپ ۲ 1,084,000,000 سفید مشکی مشکی 17.5 درصد سالیانه 2.5 درصد ماهیانه 1402 هفته آخر بهمن 1402
اخبار مرتبط
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.
بورس کالا در سال ۱۴۰۳ نیز به عنوان بستری مطمئن و شفاف برای عرضه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد. نخستین مزایده در سال ۱۴۰۳، مربوط به کامیون کشنده فاو می‌شود که از روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در ویترین بورس کالا قرار می‌گیرد.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها