پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری؛ آغاز فروش اقساطی محصولات جدید مدیران خودرو / تحویل ۹۰ روزه + دی ۱۴۰۲

14 دی 1402
فوری؛ آغاز فروش اقساطی محصولات جدید مدیران خودرو / تحویل ۹۰ روزه + دی ۱۴۰۲

فروش اقساطی مدیران خودرو با عرضه محصولات جدید ویژه دی ۱۴۰۲ آغاز شده است.

به گزارش بانک اول، فروش اقساطی مدیران خودرو با عرضه دومحصول جدید آغاز شده است. متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو دی ۱۴۰۲ می‌توانید به صورت نقد و اقساط در این طرح شرکت کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.

فروش اقساطی ام وی ام مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی ام وی ام X۳۳ Cross MT و X۳۳ Cross CVT است. البته در صورت تمایل می‌توانید این خودروها را به صورت نقد و با قیمت نمایندگی مدیران خودرو نیز خریداری کنید. متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو  ۱۴۰۲ باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد واریز کنند. مابقی مبلغ باید در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد پرداخت شود. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصولات به ترتیب حوالی ۸۰۰ و ۸۹۷ میلیون تومان است.

فوری؛ آغاز فروش اقساطی محصولات جدید مدیران خودرو ۱۴۰۲ / تحویل فوری + دی ۱۴۰۲

مدیران خودرو تابستان امسال، کراس‌اور X۳۳ کراس را رسما رونمایی و معرفی کرد. ابتدا ویدیو مپینگ این خودرو پخش شد و سپس مدران خودرو X۳۳ کراس را معرفی کرد. X۳۳ کراس در بازار چین با نام اومودا C۳ شناخته می‌شود؛ اما مدیران خودرو آن را با برند MVM عرضه می‌کند. ظاهر این کراس‌اور متفاوت‌تر و مدرن‌تر از X۲۲ پرو است.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

  • متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

  •  در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

  • حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

  • مشتریان خرید اقساطی ام وی ام می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

  • اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

  • مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها