پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

سامانه یکپارچه خودرو قیمت پژو ۲۰۷ را پایین کشید / کاهش ۱۷۰ میلیونی! + جدول

17 دی 1402
سامانه یکپارچه خودرو قیمت پژو ۲۰۷ را پایین کشید / کاهش ۱۷۰ میلیونی! + جدول

این روزها قیمت خودروهای داخلی با وجود ثبات قیمت دلار درحال صعودی شدن است که به‌نظر می‌رسد با نزدیک شدن به پایان سال شاهد تلاش دلالان برای افزایش قیمت خودرو در بازار هستیم.

به گزارش بانک اول بررسی تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو حاکی از ریزش شدید قیمت خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه است. قیمت پژو ۲۰۷ صفر در بازار آزاد نیز همزمان با انتشار فراخوان تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه از ابتدای سال کاهش یافته است.

بر این اساس قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل  MC از ۹۵۰ میلیون به ۷۸۰ میلیون تومان طی اردیبهشت ماه تا به امروز رسیده است که به معنای ریزش ۱۷۰ میلیون تومانی است. همچنین قیمت ۲۰۷ دنده ای صفر فرمان برقی نیز از ۷۸۵ به ۶۴۰ میلیون تومان در بازه زمانی اشاره شده رسیده است که ۱۴۵ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما صفر مدل دنده ای نیز در مدت گفته شده ۱۶۵ میلیون پایین آمده است. قیمت روز انواع پژو ۲۰۷ صفر را در ادامه بخوانید.

قیمت ۲۰۷ در بازار

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر  ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر  ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵پانوراما  ۱۴۰۰| ایران خودرو صفر ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما  ۱۴۰۱| ایران خودرو صفر ۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰

قیمت پژو ۲۰۷ کارخانه دی 1402

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ارتقا یافته ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر ۴۹۸,۵۸۴,۰۰۰
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر ۴۱۸,۸۷۷,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای فرمان برقی ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر  ۳۱۸,۶۲۸,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر ۴۲۶,۸۵۳,۰۰۰
پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر ۳۴۸,۸۶۲,۰۰۰

بر اساس قیمت کارخانه ایران خودرو در دی ماه، قیمت پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ارتقا یافته ۴۹۸ میلیون تومان است. قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ تیپ ۵ هم ۳۴۸ میلیون تومان ارزشگذاری شده است.

پژو ۲۰۷ (به انگلیسی: Peugeot ۲۰۷) خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ توسط خودروسازی فرانسوی پژو در فرانسه، اسپانیا و اسلواکی تولید می‌شد. طراحی آن موتور جلو-محور جلو بوده و طول آن در حالت طبیعی ۴٬۰۴۵ میلیمتر (۱۵۹٫۳ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۸ میلیمتر (۶۸٫۸ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۷۲ میلیمتر (۵۸٫۰ اینچ) است.این خودرو در سال ۲۰۰۶ در نمایشگاه خودرو ژنو ارائه شد و در آوریل ۲۰۰۶ به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ وارد تولید شد. پلتفرم این خودرو با سیتروئن سی ۳ مشترک است.

اخبار مرتبط
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.
براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها