شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

از بانک شهر وام 500 میلیون ریالی بدون ضامن بگیرید

17 دی 1402
از بانک شهر وام 500 میلیون ریالی بدون ضامن بگیرید

بانک شهر وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی را با سود 18 درصد به متقاضیان ارائه می‌دهد. سقف این تسهیلات برای حقوق بگیران بانک شهر تا 100 میلیون تومان قابل تغییر است.

به گزارش بانک اول افرادی که در بانک شهر سپرده کوتاه مدت، جاری یا قرض‌الحسنه دارند، می‌توانند برای وام 50 میلیونی بدون ضامن این بانک درخواست دهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. در صورتی که متقاضیان شرایط مذکور را داشته و وام را دریافت کنند، طی مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

با توجه به مقدار وام، نرخ سود و زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود.

زمان آغاز به کار بانک شهر

بانک شهر سال 1388 با دریافت مجوز از بانک مرکزی و همچنین با تایید و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور افتتاح شد. بعد از گذشت دو سال از آغاز به کار، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم سرمایه این مجموعه را تا 400 میلیارد تومان افزایش دادند.

شهرداری‌های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و همچنین شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران از سهامداران اصلی و محوری این بانک به حساب می‌آیند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها