پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرط خرید ماینرهای مزایده‌ای اعلام شد

19 دی 1402
شرط خرید ماینرهای مزایده‌ای اعلام شد

معاون سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف ماینرهای موجود در انبارهای این سازمان خبر داد و گفت: ماینرهای مزایده‌ای فقط به افراد دارای مجوز بهره برداری فروخته می‌شود.

به گزارش بانک اول سعید غلامی باغی در خصوص تعیین تکلیف ماینرهای موجود در انبارهای اموال تملیکی اظهار کرد: یکی از کالاهایی که در سنوات گذشته توسط دستگاه‌های کاشف به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شده و در انبارهای این سازمان نگهداری می‌شوند، دستگاه‌های استخراج رمز ارز است که به موجب نگرانی هایی که در خصوص مصرف برق این دستگاه و مشکلاتی که برای شبکه برق کشور ایجاد می کنند، تعیین تکلیف این دستگاه ها به اخذ مجوز از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا موکول شده است.

وی افزود: طول سنوات گذشته حدود ۱۲۰ هزار ماینر در انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور نگهداری شده‌اند که به موجب مصوبه آبان ۱۴۰۲ ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین تکلیف آنها شروع شده که با توجه به این مصوبه برای تعیین تکلیف ماینرها، حدود و شروطی از جمله اخذ گواهی انطباق استاندارد و دریافت کد شناسه و کد رهگیری و کالا ملاحظات اجرایی وجود دارد که در حال انجام است.

غلامی  متذکر شد: سایر ماینرهای مکشوفه تمامی اشخاص، از جمله ماینرهای شرکت بورس تهران باید توسط دستگاه های کاشف مطابق قانون به انبارهای اموال تملیکی تحویل داده شود.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان اظهارکرد: پرونده رسیدگی به ماینرهای موجود در انبارهای اموال تملیکی مانند سال‌های گذشته و سایر پرونده‌های دیگر در مراجع رسیدگی کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد که اگر رای بر برائت این پرونده صادر شود، بعد از اخذ شناسه کالا و کد رهگیری دستگاه ها به صاحبان کالا مسترد می شود اما اگر حکم به محکومیت صادر شود، این ماینرها پس از اخذ گواهی انطباق استاندارد توسط سازمان اموال تملیکی و اخذ شناسه کالا و کد رهگیری در مزایده های سراسری سازمان صرفا به افرادی که مجوز بهره برداری و یا مجوز دارای پیشرفت از مراجع ذی صلاح هستند، فروخته می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.
سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی سقف نقل و انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی اعلام کرد.
کارت های بانکی فیزیکی به زودی، جایشان را به نسخه‌ های الکترونیکی کارت ‌های بانکی میدهند.
برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها