جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

میانگین قیمت نوسازی واحد‌های فرسوده بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است

20 دی 1402
میانگین قیمت نوسازی واحد‌های فرسوده بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در حال حاضر میانگین قیمت تمام شده برای نوسازی بافت‌های فرسوده کشور بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش بانک اول محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری کشور گفت: روند نوسازی بافت های فرسوده در کشور در مقایسه با سال های گذشته از ابتدای دولت سیزدهم روند رو به رشدی بوده است و خوشبختانه با بسته های تشویقی که در این حوزه در نظر گرفته شده روند اجرای نوسازی افزایش بیشتری داشته است.

به گفته وی در حال حاضر با رایزنی های که انجام داده ایم میزان تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده را هم در قالب طرح نهضت ملی مسکن افزایش داده و به ۵۵۰ میلیون تومان  رسانده ایم و از سوی دیگر با رایزنی‌های که انجام داده ایم  اقداماتی از جمله افزایش تراکم ساخت و صفر کردن سود نرخ تسهیلات به صفر درصد را برای سازندگان فراهم کرده ایم.

او بیان کرد : قیمت ساخت در مناطق و شهرهای مختلف متفاوت است اما به طور میانگین هزینه ساخت در برخی از مناطق بین ۸تا ۱۰ میلیون تومان است که ممکن است در برخی از مناطق کمتر و در برخی از مناطق بیشتر است.

اخبار مرتبط
در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.
قبل از اقدام به انعقاد قرارداد خرید املاک، حتما منزلی که قصد خرید آن را دارید، حضوری مشاهده و بررسی کنید. نکات مهم در زمان بازدید حضوری خانه به شرح زیر است:
وزیر اقتصاد می‌گوید: برای موجرانی که اجاره بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها