پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فوری ؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو ۲۰۷ و شاین مکس + لینک دی ۱۴۰۲

21 دی 1402
فوری ؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو ۲۰۷ و شاین مکس + لینک دی ۱۴۰۲

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه ۳ خودروی دنا، شاین مکس و پژو ۲۰۷ آغاز شده است. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید.

شرایط ثبت نام شاین مکس ۲۰۲۳ 

به گزارش بانک اول ایران خودرو در جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو وارداتی با عرضه شاین مکس حضور دارد. شاین مکس وارداتی متعلق به شرکت دانگ‌ فنگ است. دانگ فنگ جدید ایران خودرو از زیرمجموعه آئولوس (AELOS) است و مدل آن نیز در بازار چین، ایشوان مکس (YIXUAN MAX) نام دارد ولی در بازار کشورمان، با نام SHINE MAX به فروش می‌رسد. قیمت شاین مکس وارداتی یک میلیارد تومان است. گفتنی است قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. 

فوری ؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو ۲۰۷ و شاین مکس + لینک دی ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال می‌توانند با پرداخت ۶۹۲ میلیون تومان این خودرو را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. اما اگر خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنند با توجه به میزان پیش پرداخت موعد تحویل خودرو آنها خردادوتیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فوری ؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو ۲۰۷ و شاین مکس + لینک دی ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ 

بر اساس جدیدترین ثبت نام اقساطی ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ باید نصف قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و در زمان تحویل مابقی مبلغ را واریز کنند. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح سال آینده است. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فوری ؛ آغاز ثبت نام اقساطی ایران خودرو / پیش فروش دنا، پژو ۲۰۷ و شاین مکس + لینک دی ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام ایران خودرو دی ۱۴۰۲

فراخوان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت دوم زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند. پیش فروش پژو ۲۰۷ مربوط به برندگانی که اسامی آنها به عنوان اولویت اول فروش فوری ایران خودرو اعلام شده است. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام شاین مکس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اسامی آنها در بخش اولویت دوم زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام پژو ۲۰۷ ، دنا و شاین مکس

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه پژو ۲۰۷ و دنا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سامانه شاین مکس وارداتی نشانی https://saleauto.ir/company/۲ است.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها