شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

اولین طرح فروش خودرو بعد از جنجال آزادسازی قیمت/ ایران‌خودرو ابتکار به خرج داد!+ قیمت

24 دی 1402
اولین طرح فروش خودرو بعد از جنجال آزادسازی قیمت/ ایران‌خودرو ابتکار به خرج داد!+ قیمت

اولین عرضه ایران خودرو بعد از داستان افزایش قیمت خودرو در کارخانه استارت خورد.

به گزارش بانک اول ایران خودرو در دور جدید عرضه محصولاتش ایده متفاوتی را برای ترغیب متقاضیان به خرید نقدی در دستورکار قرار داد.

آبی های جاده مخصوص برای متقاضیانی که خودروی پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک را انتخاب کرده بودند و موعد تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده بود، دو مسیر متفاوت عرضه را در نظر گرفتند.

مسیر اول فروش فوق العاده است. متقاضیان در این نوع از فروش کل مبلغ را به حساب آبی های جاده مخصوص واریز می کنند و ایران خودرویی ها هم تعهد می دهند که طی ۹۰ روز کاری آینده از واریز مبلغ، خودرو را تحویل دهند.

آپشن انتخاب خودرو با رنگ های متنوع در دسترس متقاضیان خرید نقدی قرار دارد.

متقاضیان حاضر در طرح فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک می توانند این خودرو را با رنگ های سفید، مشکی، آبنوس، خاکستری، نقره ای تیتانیوم، آبی کاسپین و نقره ای تحویل بگیرند.

قیمت ابن خودرو در فروش فوق العاده با توجه به اینکه این محصول پسوند ارتقایافته را یدک می کشد حدود ۶۰۳ میلیون تومان اعلام شده است.

اما مسیر دیگر پیش فروش است. متقاضیان در پیش فروش نصف مبلغ یاد شده یعنی حول و حوش ۳۰۱ میلیون تومان را واریز می کنند و می توانند خودروی خود را اردیبهشت ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. ایران خودرویی ها پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و گیربکس اتوماتیک را در بازه تحویل ذکر شده تنها با رنگ سفید عرضه می کنند.

بنابراین دیگر از تنوع رنگی برای عرضه به صودت پیش فروش خبری نیست.

به نظر می رسد مدیران ایران خودرو بعد از به کما رفتن ایده فروش بخشی از محصولات با قیمت حاشیه بازار تلاش می کنند تا با توجه به نزدیک شدن به پایان سال به هر نحو ممکن نقدینگی بیشتری جذب کنند. فروش خودرو به صورت فوق العاده با رنگ های متنوع یکی از ایده های آنها است.

متقاضیان واجد شرایط فرصت دارند تا ۳۰ دی امسال نسبت به انتخاب طرح خرید مورد نظر خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط
معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: به دلیل نبودن گواهی و کم فروشی و رشد قیمت‌ها خارج از ضابطه این تصمیم توسط ستاد نوسازی و طبق تبصره سه آئین نامه سامانه صنعت خودرو به عوارض ریالی مبدل شد.
فعال‌سازی این بخشنامه بر روی وبسایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از ایران‌خودرو انجام خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق وبسایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انجام مراحل از طریق وبسایت‌های دیگر، شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد. ثبت نام تنها از طریق وبسایت ایران خودرو و به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان موظفند نمایندگی محل سکونت خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنند.
پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود ۱۵۰ میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.
فروش ۳ محصول سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها