پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری سورن پلاس با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

25 دی 1402
فروش فوری سورن پلاس با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه 1402 اعلام شد. ایران خورو سورن پلاس با پیشرانه XU7P را به شکل فروش فوری و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید – دی ماه 1402

به گزارش بانک اول متقاضیان در این طرح می‌توانند سورن پلاس با پیشرانه XU7P را با قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۳۳ تومان در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس و با موعد تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند.

همچنین در این طرح سورن پلاس با موتور XU7P با پیش‌پرداخت 229 میلیون و 554 هزار و 400 تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و آبی کمبود متالیک با موعد تحویل آبان 1403 به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان پاییز 1403 سامانه یکپارچه و شرایط انتخاب خودرو سورن پلاس با پیشرانه XU7P و با استانداردهای 85گانه فراهم شده است. متقاضیانی پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو به مدت 10 روز فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها