ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۳۰۰ میلیونی بانک سینا با سود ۱۰ درصد

26 دی 1402
وام ۳۰۰ میلیونی بانک سینا با سود ۱۰ درصد

در طرح نرگس بانک سینا، اشخاص حقیقی و حقوقی به شرط داشتن معدل حساب مطلوب می‌توانند با گردش حساب ۲ تا ۱۲ ماه اقدام به دریافت این تسهیلات کنند.

به گزارش بانک اول  بازپرداخت طرح نرگس ۶۰ ماه و سود آن با توجه به ضریب برابری، دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است.

همچنین ضریب برابری نیز به این عوامل بستگی دارد و تا ۱۰۰ درصد میانگین می‌‌توان اقدام به دریافت تسهیلات کرد.

جدول طرح تسهیلاتی نرگس بانک سینا

پرسش های متداول

چه‌کسانی می‌توانند از تسهیلات طرح نرگس استفاده کنند؟

اشخاص حقیقی

حداکثر سود این طرح چقدر است؟

بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یک جا و راس مدت ممکن نیست.

امکان انتقال منابع به اشخاص حقیقی وجود دارد؟

امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر -با تکمیل فرم- میتوان منتقل کرد. انتقال امتیز به اشخاصی غیر از لیست بالا ممنوع است.

آیا می‌توان امتیاز طرح نرگس را به شخص حقوقی انتقال داد؟

بله

آیا می‌توان از رسوب چند سپرده برای دریافت یک تسهیلات استفاده کرد؟

بله

اخبار مرتبط
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.
افرادی که مایل به دریافت وام «رویان» بانک توسعه تعاون هستند، نیاز به ضامن رسمی دارند. گذشته از ارائه ضامن رسمی، اعتبار شغلی نیز حائز اهمیت است. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات، ماندگاری سپرده و مورد استفاده در بخش تعاون یا خارج از آن بین 19 تا 23 درصد تغییر می‌کند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات بین دو تا 9 این فرصت را دارند تا اقساطش را بپردازند. این تسهیلات مختص کسانی است که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.
مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها