جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

فوری ؛ آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو / ثبت نام پژو ۲۰۷ و سورن پلاس با تحویل ۹۰ روزه + لینک

28 دی 1402
فوری ؛ آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو / ثبت نام پژو ۲۰۷ و سورن پلاس با تحویل ۹۰ روزه + لینک

فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه دو محصول پرفروش آغاز شد.

به گزارش بانک اول، ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو  متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

شرایط ثبت نام سورن پلاس

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس آبان سال آینده خواهد شد.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام پژو ۲۰۷ و سورن پلاس

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو دی 1402

فراخوان ثبت نام پژو ۲۰۷ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۳ شناخته شدند. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام سورن پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت سوم پاییز۱۴۰۲ قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها