پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش‌فروش ۳ ماهه ۲ خودروی سایپا آغاز شد+ شرایط

30 دی 1402
 پیش‌فروش ۳ ماهه ۲ خودروی سایپا آغاز شد+ شرایط

با توجه به برنامه تولید گروه سایپا و در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودرو‌های سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت.‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

به گزارش بانک اول ، طرح‌های عرضه شامل: طرح عادی، طرح خودرو‌های فرسوده (خودرو‌هایی که مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده باشند)، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفا" مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تایید سازمان ثبت احوال کشور است).

لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح بعهده متقاضی است.

ویرایش ثبت نام در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی نمودن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد. خودرو‌های عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودرو‌های کوئیک GX- L، کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت نام و تغییر نوع خودرو درسامانه یکپارچه به یکی از خودرو‌های شرح فوق اقدام نمایند:

برای کلیه متقاضیان محترم مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آن‌ها فصول آتی تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر است.

متقاضیان محترم می‌بایست پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش)، نسبت به واریز وجه اولیه و یا تکمیل وجه اقدام نمایند.

کلیه افرادی که درخواست خرید خودرو ایشان در دوره‌های قبل در سامانه نهایی شده و نسبت به واریز وجه اقدام نموده‌اند (بسته به روش فروش – فروش فوق العاده یا پیش فروش) امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نمی‌باشند.

به جهت تسهیل در فرآیند انجام کار پیشنهاد می‌شود متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزییات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا و یا نمایندگی‌های گروه سایپا مراجعه نمایند.

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهاد‌های ذیربط قرار می-گیرد.

سامانه جهت انتخاب خودرو‌ها از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ تا ساعت ۲۳: ۵۹ روزشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در دسترس است.

اخبار مرتبط
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.
شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش ویژه‌ای را برای نوروز 1403 تدارک دیده است. در شرایط فروش سایپا ویژه نوروز 1403، سه خودرو عرضه شده‌اند. این خودروها شامل طلس G، کوییک GX-L و ساینا S هستند. هر سه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده‌اند. البته احتمال افزایش قیمت خودروها در سال جدید وجود دارد، چرا که پرداخت‌های قانونی موردنیاز هر خودرو در آستانه سال جدید افزایش می‌یابد.
طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای تایرهای رینگ ۱۳ و ۱۴، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد. دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی، موضوع موارد مربوط به نظارت بر توزیع لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها