جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

برگزاری آزمون استخدام پیمانی با ظرفیت ۷۲۰۹۱ نفر

01 بهمن 1402
برگزاری آزمون استخدام پیمانی با ظرفیت ۷۲۰۹۱ نفر

سازمان اداری واستخدامی از برگزاری آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش با ظرفیت ۷۲۰۹۱ نفر خبر داد.

به گزارش بانک اول  با موافقت  سازمان  اداری واستخدامی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1404-1403 و قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز در بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.
بر این اساس آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی (عادی و استثنایی) با ظرفیت 28 هزار نفر در  18 اسفندماه 1402 و همچنین آزمون مشاغل دبیری و هنر آموز با ظرفیت 24 هزار و 961 نفر در 28 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد که جزئیات این دو آزمون در قالب یک دفترچه ثبت‌نام به زودی منتشر می‌شود.
نتایج اولیه آزمون آموزگاری حداکثر 24 فروردین ماه 1403 و همچنین نتایج آزمون دبیری و هنرآموز نیز در 15 خردادماه 1403 اعلام خواهد شد.
آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش برای مشاغل کیفیت بخشی در معاونت‌های پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت نیز به تعداد 19 هزار و 130 نفر در 17 اسفندماه برگزار خواهد شد که نتایج اولیه آن حداکثر تا نیمه فروردین ماه 1403 اعلام می‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها