جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

تب خرید در سامانه نیما فروکش کرد / عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا

01 بهمن 1402
تب خرید در سامانه نیما فروکش کرد / عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا

بانک  مرکزی اعلام کرد: از مجموع ۳۰۵.۹ میلیون دلار حواله عرضه شده در سامانه نیما در معاملات امروز ۷۶.۶ میلیون دلار آن معامله شد .

به گزارش بانک اول  به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در معاملات امروز یکشنبه اول بهمن ماه 1402 سامانه نیما  در مجموع معادل 305.9 میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که برای 229.3  میلیون دلار ان تقاضایی وجود نداشت .

در معاملات روز گذشته نیز از مجموع 416 میلیون دلار حواله عرضه شده معادل 205 میلیون دلار ان معامله شد و 211 میلیون دلار از حواله های عرضه شده بدون خریدار باقی ماند./تسنیم

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها