جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط و امکانات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد+ نحوه ثبت نام

02 بهمن 1402
شرایط و امکانات دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با سود 4 درصد+ نحوه ثبت نام

وام طرح مهربانی، یک طرح جدید اعطای وام قرض الحسنه از سوی بانک ملی ایران است. افراد می‌توانند با یک ضامن و با کارمزد 2 تا 4 درصد تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) وام دریافت کنند. این طرح امتیازی بوده و مشتریان برحسب میانگین کارکرد ۱ تا ۱۲ ماه حساب بانکی خود، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.
متقاضیان می‌توانند از طریق شعب بانک ملی یا سامانه بام، حساب خود را افتتاح کرده و این وام را دریافت کنند. همچنین، افرادی که حساب در بانک ملی ندارند، می‌توانند با نصب همراه بام، حساب قرض الحسنه مهربانی ملی را ایجاد کنند و از وام 300 میلیون تومانی بهره‌مند شوند. توجه به موازین شریعت اسلام نیز در اعطای این وام حائز اهمیت است و بانک هیچ شرط یا تعهدی از مشتریان درخواست‌کننده نمی‌پذیرد.

شرایط کلی دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی

به گزارش بانک اول بصورت کلی شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی طرح مهربانی بانک ملی، مانند اغلب بانک ها و تسهیلات دیگر میباشد که در ادامه آنها را بصورت کامل برای شما آورده ایم.

  • در طرح وام مهربانی بانک ملی، متقاضی برای دریافت وام حتماً باید یک ضامن معتبر داشته باشد و ضامن نیز باید فیش حقوقی معتبری را ارائه دهد.
  • فرد متقاضی حتماً باید حساب در بانک ملی داشته باشد و سپرده‌گذاری لازم را انجام دهد. زمان سپرده‌گذاری از 1 تا 12 ماه الزامی است
  • فرد متقاضی باید سابقه بدهی به بانک یا چک برگشتی نداشته باشد.
  • با افزایش میزان سپرده، مبلغ تسهیلات نیز افزایش می‌یابد که سقف آن تا 300 میلیون تومان محدود است. هرچه مدت سپرده‌گذاری بیشتر باشد، مبلغ وام نیز افزایش می‌یابد.
  • امتیازات برحسب میزان کارکرد حساب روزانه اختصاص داده می‌شود و بر اساس این امتیازات کمک هزینه ارائه می‌شود.
  • این وام بدون سود محاسبه می‌شود و تنها 2 تا 4 درصد کارمزد دارد.
  • افراد حقوقی می‌توانند امتیازات را به کارکنان خود انتقال دهند و به این طریق در اخذ تسهیلات به آن‌ها کمک کنند.

مدارک لازم جهت اخذ وام طرح مهربانی بانک ملی اشخاص حقیقی

برای درخواست وام مهربانی ملی، ارائه مدارک متقاضی و ضامن ضروری است. این مدارک عبارتند از کارت ملی و شناسنامه متقاضی، جزئیات مرتبط با میانگین کارکرد روزانه حساب بانکی، اطلاعات تماس و نشانی متقاضی، مدارک هویتی ضامن، اطلاعات مربوط به سپرده‌گذاری متقاضی وام و فیش حقوقی یا پروانه کسب‌وکار معتبر ضامن. هرگاه این مدارک به صورت کامل ارائه شوند، بانک قادر به ارزیابی و پردازش سریع‌تر درخواست متقاضی خواهد بود.

مدارک لازم برای دریافت طرح مهربانی بانک ملی اشخاص حقوقی

جهت ثبت درخواست تسهیلات طرح مهربانی ملی، مدارکی از جمله اساسنامه و اظهارنامه، گزارش حسابرسی، کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره، گواهی مالیاتی، مجوزهای شرکت، مدارک مربوط به سپرده‌گذاری و ضمانت، آخرین آگهی رسمی مربوط به ثبت شرکت و نشانی ثبت شده آن در روزنامه‌های رسمی، کد پستی و اطلاعات تماس شرکت مورد نیاز است.

آشنایی با سامانه مهربانی بانک ملی

برای افتتاح حساب و ثبت‌نام در طرح مهربانی بانک ملی، افراد می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنند. درخواست غیرحضوری به واسطه اپلیکیشن بام بانک ملی امکان‌پذیر است.

برای محاسبه امتیازات و میزان وام بر اساس سپرده، می‌توانید از سامانه مهربانی بانک ملی استفاده کنید. سوالات خود را می‌توانید از طریق ربات melliyarbot@ در پیام رسان بله مطرح کنید.

نحوه ثبت‌نام در طرح مهربانی بانک ملی آنلاین

برای ثبت‌نام و افتتاح حساب در طرح وام مهربانی بانک ملی، به صورت آنلاین اقدام کنید. در راهنمای تصویری زیر مراحل افتتاح حساب الکترونیکی از طریق سامانه بام بانک ملی به شما توضیح داده شده است.

۱. ابتدا نشانی سامانه بام به آدرس my.bmi.ir را در مرورگر وارد کنید و سپس بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک نمایید.

۲. فرم نام‌نویسی را تکمیل کنید. توجه داشته باشید از شماره‌تلفنی استفاده کنید که حتما در بانک ملی ثبت شده باشد.

۳. پس از واردکردن کد تایید در فرم ثبت‌نام، اطلاعات مورد نیاز را درج کنید و به حساب‌کاربری خود در سامانه بام وارد شوید. سپس گزینه «افتتاح حساب» را انتخاب کرده و جزئیات حساب خود را وارد نمایید.

افراد حقیقی و حقوقی با توجه به میزان و مدت سپرده‌گذاری در بانک ملی، می‌توانند طبق جدول محاسبه، از طرح مهربانی بهره‌مند شوند. برای افزایش میزان تسهیلات، توصیه می‌شود که مدت بازپرداخت را کاهش داده و تعداد اقساط را کمتر کنند.

نحوه ثبت‌نام در طرح مهربانی بانک ملی حضوری

برای افتتاح حساب قرض الحسنه بانک ملی و سپرده‌گذاری حضوری، می‌توانید به شعبه‌های مختلف مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم، فرم‌های مربوطه را تکمیل نموده و مراحل سپرده‌گذاری را طی کنید. افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با مشاوره از کارشناسان بانک در شعب، به تکمیل مراحل بپردازند.

محاسبه اقساط و سود وام طرح مهربانی بانک ملی

در جدول محاسبه اقساط طرح وام مهربانی بانک ملی، تعداد و مبلغ اقساط برحسب سپرده، مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت به صورت متغیر آمده است. در راهنمای تصویری زیر، محاسبه تعداد اقساط براساس سپرده و مدت زمان توضیح داده شده است.

۱. وارد سامانه بانک ملی شوید و روی طرح مهربانی ملی کلیک کنید.

۲. در این مرحله، افراد می‌توانند میزان تسهیلات مورد نیاز به همراه مدت زمان بازپرداخت را در بخش محاسبه وام اعلام کنند.

محاسبه اقساط و سود وام طرح مهربانی بانک ملی قسمت دوم

۳. در تصویر زیر، جدول اقساط به صورت آنلاین برای داوطلبان قابل مشاهده است.

محاسبه اقساط و سود وام طرح مهربانی بانک ملی قسمت سوم

افزایش مدت بازپرداخت منجر به کاهش مبلغ تسهیلات می‌شود، بنابراین پرداخت سریع‌تر بدهی به مزایای مالی بیشتری منجر خواهد شد. حداقل مدت بازپرداخت 6 ماه است و داوطلبان می‌توانند تا 60 ماه از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایرانی
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

چرا روش مهربانی گذاشتند ،اسم مهربانی هم خراب کردند،بابا اعتبا میخواد ،پول زیادی هم می خواد این کجاش مهربانی ،فقط برای پولداراس لامصب

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها