چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

از این 5 بانک وام آنلاین بدون ضامن بگیرید+ مبلغ

02 بهمن 1402
از این 5 بانک وام آنلاین بدون ضامن بگیرید+ مبلغ

در حال حاضر بانک‌ها (در قالب نئوبانک‌ها و همراه‌بانک‌های موبایلی و اپلیکیشن‌های بانکی) و سایت‌های خرید اقساطی امکان گرفتن وام بانکی را فراهم می‌کنند.

اما سوال اینجاست که بین این همه گزینه و انتخاب برای وام فوری آنلاین، سراغ کدام یک برویم؟ جواب فقط یک جمله است. بهترین وام فوری آنلاین همانی است که کمترین زمان و پروسه و مدارک لازم را از مشتری‌اش بخواهد و البته بدون ضامن وام بدهد. پس در این مطلب ما سراغ معرفی آنهایی می‌رویم که وام آنلاین بدون ضامن به مشتریانشان می‌دهند.

به گزارش بانک اول برای دریافت وام آنلاین باید سراغ یکی از این دو دسته رفت: سایت‌های خرید اقساطی مانند دیجی پی، اسنپ پی، بیت لون، قسطا، لندو و… که معمولا اعتبار خرید به شما می‌دهند و می‌توانید روی گرفتن وام از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان روی آنها حساب باز کنید. اما گرفتن این وام‌ها نیاز به داشتن ضامن دارد. یعنی در ساده‌ترین حالت ممکن، بالاخره شما باید یک برگ چک صیادی از خودتان به عنوان ضمانت به بانک بدهید.

راه دوم هم رفتن سراغ‌های بانک‌های آنلاین مانند بلوبانک، بانکینو، ویپاد، بانک شهر و… است.

از کجا وام آنلاین بدون ضامن بگیریم؟

بانک‌های مجازی تقریبا تمام سرویس‌های یک بانک را به صورت مجازی به کاربرانشان ارائه می‌دهند و یکی از این سرویس‌ها هم خدمات وام است که با توجه به مقدار گردش حساب، مقدار امتیازی که حساب کاربری مشتری جمع کرده و البته رتبه اعتبارسنجی و امتیازی که به دست آورده، داده می‌شود. مزیت بزرگ این نوع وام‌ها این است که نیاز به هیچ ضامنی ندارند و تنها براساس اعتبار بانکی شما به‌تان وام می‌دهند. البته اگر می‌خواهید فهرست همه وام‌های بدون ضامن را داشته باشید، بهتر است جدول «وام بدون ضامن» را در سایت رده بخوانید. اما مهمترین وام‌های آنلاین بدون ضامن را همین پایین برایتان بررسی کرده‌ایم:

1-بلوبانک

بلوبانک هم براساس رفتار و سابقه بانکی مشتریانش که با گزارش اعتبارسنجی به دست می‌آید، به کسانی که در این بانک افتتاح حساب کرده‌اند، وام و تسهیلات می‌دهد. البته اگر حساب بلوبانک هم ندارید، می‌توانید ظرف چند دقیقه به صورت آنلاین افتتاح حساب کنید. بعد از باز کردن حساب هم می‌توانید با میانگین حساب سه ماه گذشته خودتان، بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان به صورت آنی و بدون نیاز به ضامن از بلوبانک وام بگیرید.

سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

2-یپاد

ترابانک جدید بانک پاسارگاد، یعنی ویپاد هم چند وقتی است که با کلی تبلیغ و البته دادن تسهیلات خوب به کاربرانش سعی کرده در بازار متقاضیان وام فوری آنلاین برای خودش اعتباری به دست بیاورد. کافی است برنامه ویپاد را روی گوشی‌تان نصب کنید. بعد هم مراحل ثبت نام و افتتاح حساب و احراز هویت آنلاین را انجام دهید. به محض اتمام افتتاح حساب، شما می‌توانید تا یک میلیون تومان از حساب ویپاد خودتان وام بگیرید. البته فراموش نکنید برای دریافت وام از ویپاد حتما باید گزینه دریافت کارت فیزیکی بانکی را فعال کرده باشید.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

 

3-بانکینو

نئوبانک خاورمیانه، اولین نئوبانک ایرانی بود که راه‌اندازی شد. این بانک مجازی هم تمام خدمات بانکی را به مشتریانش می‌دهد. اگر حساب بانکینو را افتتاح کرده‌اید و در طول این مدت هم حساب‌تان کار کرده باشد، می‌توانید از ۱۰۰هزار تومان تا سقف ۱۰میلیون تومان وام بگیرید. کل فٰرآیند درخواست وام تا آمدن پول به حساب شما هم کمتر از ۷دقیقه طول می‌کشد. این وام نه نیاز به چک و سفته و ضامن دارد و نه سود ازتان می‌گیرند. وام بانکینو با کارمزد ۲درصد به متقاضی داده می‌شود.

سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

4-همراه‌ شهر پلاس

همراه‌بانک بانک شهر به نام همراه شهر پلاس هم یکی از اپلیکیشن‌های بانکی است که بدون ضامن و تنها براساس اعتبارسنجی به کاربران بانک شهر وام می‌دهد. کافی است سه ماه از باز کردن حساب در این بانک زمان بگذرد و امتیاز خوبی هم در این مدت بابت گردش حساب به دست بیاورید. براساس میانگین موجودی حساب بانکی‌تان می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از این بانک وام فوری آنلاین بگیرید. وام آنلاین بدون ضامن با سود ۱۸درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ماهه.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

5-سیبانک بانک سینا

اگر در بانک سینا حساب بانکی دارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن همراه‌بانک سینا – سیبانک – اقدام به درخواست وام بدون ضامن کنند. این طرح که لیلیوم نام دارد، براساس میانگین حساب مشتریان در ۲ تا ۶ ماه گذشته به آنها وام می‌دهد و برای گرفتن این وام که با سود ۲۳درصد به متقاضی داده می‌شود، تنها اعتبارسنجی مشتری کفایت می‌کند. اگر رتبه اعتبارسنجی شما C باشد ۱۰ میلیون تومان وام می‌گیرید، اگر با رتبه اعتباری B درخواست وام کنید، تا ۲۰ میلیون تومان امکان گرفتن تسهیلات دارید و در صورتی که رتبه اعتباری شما A باشد، می‌توانید تا سقف این وام آنلاین بدون ضامن را بگیرید.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

اخبار مرتبط
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها