ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/خریداران تا ساعت ۴ فردا ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

02 بهمن 1402
اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/خریداران تا ساعت ۴ فردا ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

دومین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش  بانک اول به نقل از تسنیم دومین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران روز چهارشنبه 4 بهمن ماه برگزار می شود. در جلسه اول حراج که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شده بود 10 شمش طلای یک کیلویی به فروش رسید.

فعالان بازار طلا و سکه، آغاز حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را اقدام مهم و اثر گذار بانک مرکزی در کاهش التهابات بازار طلا و سکه می دانند.

بر اساس شیوه ‏نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران شماره BA/021102/002 مورخ 2 بهمن ماه 1402، دومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز چهارشنبه مورخ 4 بهمن ماه 1402 انجام می شود.

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است. ضمن اینکه وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.

متقاضی خرید می تواند تا ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 3 بهمن ماه 1402 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید نزد بانک ملی ایران، شعبه بانک کارگشایی مرکز و به شماره حساب مرکز مبادله ارز و طلای ایران پرداخت شود.

تقیمت طلا , بازار سکه و ارز , بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ,

اخبار مرتبط
در ابتدا، برای دریافت ۲۰۰۰ یورو یا دلار، شما باید به یکی از بانک‌ها مراجعه کرده و یک حساب سپرده ارزی را باز کنید. مهم است بدانید که در این مرحله هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد.
این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار 70 هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال 64 و 65 هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و 200 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.
عمده قیمت ها امروز در جریان معاملات بازار روند نزولی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.
شاید از خود بپرسید چه چیزی تعیین کننده قیمت طلا است؟ چه چیزی باعث افزایش ناگهانی قیمت طلا می‌شود و آن را دچار نوسانات صعودی یا نزولی می‌کند؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها