پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

این افراد از پرداخت حق بیمه واحدهای مسکونی معاف شدند

03 بهمن 1402
این افراد از پرداخت حق بیمه واحدهای مسکونی معاف شدند

با تصویب مجلس، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه واحدهای مسکونی در سال آینده معاف می‌شوند.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۳، جزء سه بند (ص) تبصره هفت این لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، در  اجرای مواد (۲) و (۴) قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی مصوب ۱۳۹۹/۸/۵حداکثر حق بیمه پایه سالانه هر واحد مسکونی دارای انشعاب قانونی برق در سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۳ میلیون ریال تعیین می‌شود که سهم مالکان به مبلغ سالانه ۹۰۰ هزار ریال توسط وزارت نیرو از طریق درج در قبوض برق واحدهای مسکونی دریافت و به حساب صندوق مذکور نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود. مالکان واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و سایر افرادی که از پرداخت ناتوان هستند، از پرداخت این حق بیمه معافند.

اخبار مرتبط
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات