جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بنزین چند ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود؟ / انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر

05 بهمن 1402
بنزین چند ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود؟ / انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت ...

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیماتی درباره سهمیه‌بندی بنزین گرفته بود چون ممنوعیت‌هایی برای سفر وجود داشت که پس از ماه‌های اتمام دوره کرونا و عادی شدن شرایط، این ستاد کان لم یکن شد. در حالت عادی قبل کرونا بنزین شش ماه ذخیره می‌شد و الان هم همین است. دو سه بار عرض کرده‌ام تغییر قیمت در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت همچنین با بیان این‌که «جلسه امروز هیات دولت به ریاست ریس‌جمهور و با حضور اعضای هیات دولت برگزار شد»، اظهار کرد: امروز ریس‌جمهور عازم سفر به ترکیه هست و وی به همراه جمعی از اعضای دولت عازم فرودگاه شدند.

وی با اشاره به مصوبات جلسات اخیر هیات دولت، ادامه داد: بنا بر پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب رسید که قرار است تقدیم مجلس شود. پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد که مورود تایید هیات وزیران قرار گرفت در راستای کاهش بنگاه داری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیربانکی بانک‌ها بود. شیوه نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش واگذاری این دارایی به تصویب هیات دولت رسید تا واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی و در بورس تسریع و تسهیل شود.

انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر

در برخی کشورها امکان انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر وجود دارد. اما در برخی دیگر این امکان وجود ندارد و سهمیه بنزین فقط برای کارتی که به نام فرد صادر شده است، معتبر است.

در کشور ما نیز امکان انتقال سهمیه بنزین به کارت دیگر وجود ندارد.مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته است امکان جابجایی و انتقال بنزین به کارت دیگری وجود ندارد و چنین برنامه ای در آینده برای آن ندارند.

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها