پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

سامانه یکپارچه بدون متقاضی ماند!

10 بهمن 1402
سامانه یکپارچه بدون متقاضی ماند!

رییس سازمان توسعه تجارت از بدون مشتری ماندن بخشی از خودروها در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش بانک اول، برخی از محصولات شرکت های خودروساز چینی در سامانه یکپارچه فروش بدون مشتری مانده است.

براساس اعلام رییس سازمان توسعه تجارت متقاضیان خودروهای وارداتی در چند دوری که محصولات مختلف از برندهای جهانی پشت ویتربن این سامانه قرار گرفته، روی خوشی به محصولات برخی برندهای چینی نشان نداده و از انتخاب آنها خودداری کرده اند.
آن طور که مهدی ضیغمی گفت متقاضیان خودروهای وارداتی به دنبال خرید خودرو از برندهای اروپایی، ژاپنی و کره ای هستند بنابراین انتخاب خودروهای چینی جایی در برنامه آنها ندارد.

اما سیاست گذار خودرویی نیز بیکار ننشسته. تصمیم گرفته درهای سامانه یکپارچه فروش خودرو را به روی متقاضیان جدید باز کند. بلکه آنها روی خوشی به خودروهای چینی مانده در کف سامانه یکپارچه فروش خودرو نشان دهند.

چانگان در دسترس متقاضیان

رییس سازمان توسعه تجارت از بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد خودروهای وارداتی که در سامانه یکپارچه بدون مشتری مانده در دسترس متقاضیان جدید قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد محصولات برند چانگان در در دسترس متقاضیان جدید قرار گیرد. برند زوتی هم که با خودروی DL ۵ در سامانه حضور دارد می تواند کاندیدای دیگری باشد که متقاضیان جدید می توانند خریداری کنند.

محصولات برند چانگان و زوتی توسط خودروسازی سایپا و زیر مجموعه اش پارس خودرو به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آورده شد.

چانگان CS ۳۵ پلاس که در دوران پیش از تحریم، مدل قدیمی اش در خطوط تولید سایپا مونتاژ می شد. برای مشتریان بازار ایران غریبه نیست اما چانگان CS ۵۵ پلاس مهمان جدید بازار خودروی کشور محسوب می شود.

زوتی DL ۵ نیز یک کراس اوور جمع و جور شهری است که مدال ارزان ترین خودروی وارداتی سامانه یکپارچه خودرو را به سینه دارد.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها