پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 3 میلیارد ریالی (300/000/000 تومانی ) بانک سپه به همه اقشار 4 درصد و اقساط 60 ماهه

13 بهمن 1402
وام 3 میلیارد ریالی (300/000/000 تومانی ) بانک سپه به همه اقشار 4 درصد و اقساط 60 ماهه

دریافت وام و تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان در بانک سپه سراسر کشور با کارمزد 4 درصد.

وام طرح نگین امید بانک سپه :

بانک سپه از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک در قالب طرح وام دهی "نگین امید" تا سقف ۳ میلیارد ریال (300 میلیون تومان ) وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند.

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، متقاضیان و مشتریان حقیقی بانک سپه برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک "امید بانک" از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال" با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند.

جدول مدت زمان سپرده گذاری طرح نگین امید بانک سپه :

جدول طرح نگین امید وام بانک سپه

متقاضیان می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد ۱ الی ۱۸ ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند گردند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح با شماره ۱۵۵۷ (امید بانک) تماس حاصل نمایند.

طرح تسهیلاتی نگین آتیه

تسهیلات تا سقف 5 میلیارد تومان ( ریال 50/000/000/000

بانک سپه با ارائه طرح نگین آتیه بر آن است به پاس همراهی شما مشتریان محترم، امکان بهره مندی از تسهیلات با شرایط مورد نظرتان را فراهم نماید.
در این طرح می توانید با افتتاح حساب سپرده ویژه طرح نگین آتیه بر اساس میانگین موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (2 الی 12 ماهه) بر اساس نقدینگی مورد نیازتان از انواع حالت های تسهیلاتی در اقساط، نرخ سود و مبالغ متنوع (تا 2 برابر میانگین حساب) استفاده نمائید.
به منظور بهره مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری و میانگین سازی موجودی سپرده خود به میزان و مدتی که توسط شعبه به حضورتان اعلام می گردد، اقدام فرمائید. حداقل مدت انتظار شما در این طرح به 2 ماه کاهش یافته است. 


 

 


اهداف اصلی: 

      - حفظ رقابت پذیری در بازار پول و پوشش مدیریت‌شده نیازهای تسهیلاتی گروه مشتریان هدف بانکداری خرد و اصناف 
      - بهبود وضعیت مدیریت نقدینگی و رشد جریانات نقد ورودی پایدار از طریق تجهیز منابع و تداوم بخشی به خودگردانی منابع و مصارف طرح‌های سپرده ‏- تسهیلاتی
      - افزایش سهم منابع ارزان قیمت در ترکیب منابع و بهینه‌سازی قیمت تمام‌شده پول 


معرفی طرح نگین بانک سپه :

طرح «نگین آتیه» یک محصول سپرده‏‏- تسهیلاتی است که در آن متقاضیان می توانند با افتتاح سپرده کوتاه مدت ماه شمار ویژه طرح و یا تکمیل موجودی سپرده مذکور، بر اساس مدت‌زمان ماندگاری و میانگین حداقل موجودی سپرده (حداقل 2 ماه و حداکثر 12 ماه)، از 50% تا 200% میانگین سپرده خود، مشمول دریافت حق تقدم اخذ تسهیلات با نرخ سود متغیر 8% الی 23% شوند.

 
مزایای طرح :
 

* به ازای هر ماه انتظار بیشتر نسبت به حداقل مدت انتظار (2ماه):
    1. به تعداد اقساط، 12 ماه (تا سقف 60 ماه) اضافه خواهد شد، یا
    2. به مبلغ تسهیلات شما به میزان 50% میانگین موجودی حساب (تا سقف 2 برابر) اضافه خواهد شد، یا
    3. از نرخ سود تسهیلات شما 1% (تا کف 8%) کاسته خواهد شد
    4. در صورت رسیدن به کف و سقف بیان شده فوق، از مزایای فوق به صورت ترکیبی می توان استفاده نمود.

* مشتریان می توانند پس از اخذ تسهیلات، همچنان با حساب کار کرده و از امتیاز تسهیلاتی مجدد تا سقف قانونی بهره مند شوند.

* انتقال امتیاز و مازاد امتیاز تسهیلات به پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر امکان پذیر می باشد.

چگونه از مزایای طرح بهره مند شوم؟

در این مرحله، همکاران ما در شعب بانک سپه سراسر کشور با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را به حضورتان اعلام خواهند نمود.
به منظور بهره مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری و میانگین سازی موجودی سپرده خود به میزان و مدتی که توسط شعبه اعلام می گردد، اقدام فرمائید.
پس از سپری شدن دوره سپرده گذاری مورد نظر و ایجاد میانگین موجودی لازم برای دریافت تسهیلات انتخابی، به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نموده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه نمائید. در این مرحله فرآیند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه از شما دریافت می شود.
متقاضیان برای دریافت تسهیلات طرح نگین آتیه بانک سپه  باید علاوه بر ایجاد میانگین موجودی سپرده در دوره زمان مشخص، از اهلیت اعتباری بنا به سیاست ها و ضوابط بانکی برخوردار بوده و وثایق و تضامین مورد نظر بانک را ارائه دهند. افتتاح حساب و ایجاد میانگین موجودی در سپرده به تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست.

 

طرح نگین آتیه برای چه افرادی مناسب است؟

اﯾﻦ ﻃﺮح ﺷﺎﻣﻞ اﺷﺨﺎص ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺻﺎﺣﺒﺎن اﺻﻨﺎف و ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺧﺮد و ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﯾﺸﺎن (ﺷﺎﻣﻞ ﮔﺮوه ﮐﺎرﻣﻨﺪان، ﮐﺎرﮔﺮان، ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن، ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان، داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن، ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ ازﺟﻤﻠﻪ ﭘﺰﺷﮑﺎن، ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ و ... و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﮐﺎرﮐﻨﺎن اﺻﻨﺎف و ﻣﺸﺎﻏﻞ) ﺟﻬﺖ ﺗﺠﻬﯿﺰ و ﺗﻌﻤﯿﺮ ﻣﺤﻞ ﮐﺴﺐ، ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ در ﮔﺮدش ﺗﺄﻣﯿﻦ ﮐﺎﻻ ﺑﺮای ﻓﺮوش، ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت، در ﻗﺎﻟﺐ اﺣﺘﯿﺎﺟﺎت ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ در ﮔﺮدش ﺷﺨﺼﯽ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ.



 شناسنامه طرح نگین آتیه :

عنوان شرایط طرح  
نوع حساب کوتاه مدت ماه شمار
قابلیت دریافت و پرداخت سپرده دارد
نرخ سود علی‌الحساب سپرده 0.01%
حداقل و حداکثر مدت سپرده‌گذاری برای بهره‌مندی از تسهیلات (دوره میانگین‌گیری)   2 ماه الی 12 ماه (اقساطی)
2 ماه الی 4 ماه (یکجا سررسید)
نسبت مبلغ تسهیلات به میانگین سپرده 50% الی 200%
حداقل مبلغ میانگین سپرده برای بهره مندی از تسهیلات  10،000،000 ریال
حداقل مبلغ پرداخت تسهیلات 20،000،000 ریال
حداکثر مبلغ پرداخت تسهیلات برای هر شخص
(پس از تطبیق با ضوابط و سیاست‌های اعتباری)
50،000،000،000 ریال
نرخ سود تسهیلات 8% الی 23% (اقساطی)
17%، 20%، و 23% (یکجا سررسید)
تعداد اقساط 12، 24، 36، 48، و 60 ماه (اقساطی)
6 ماه و 12 ماه (یکجا سررسید)
نوع عقد مرابحه، فروش اقساطی، اجاره به‌شرط تملیک و جعاله
وثایق و تضامین در چارچوب ضوابط اعتباری بانک



در زمان اجرای طرح وکالتی نمودن حساب‌ها، دارندگان این طرح‌ علاوه بهره‌مندی از امتیاز حق تقدم دریافت تسهیلات از محل میانگین حساب خود می‌توانند از مزایای وکالتی شدن حساب نیز بهره‌مند شوند.

 

مدارک مورد نیاز :
1- تکمیل فرم درخواست و قرارداد افتتاح حساب سپرده طرح
2- ارائه اصل و تصویر کارت ملی به همراه اصل و تصویر شناسنامه

 وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات معوق در سراسر کشور باشند

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها