پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش بینی “گرگ همه خیابان‌ها” از آینده بیت کوین

15 بهمن 1402
پیش بینی “گرگ همه خیابان‌ها” از آینده بیت کوین

اسکات ملکر که به عنوان «گرگ همه خیابان‌ها» شناخته می‌شود، در مقاله‌ای در نشریه The Street، اطلاعاتی درباره رویداد پیش‌بینی شده هاوینگ بیت‌کوین در ماه آوریل ۲۰۲۴، ارائه کرد.

به گزارش بانک اول  وی توضیح داد که چرا این رویداد می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به ۲۴۰هزار دلار برساند. ملکر، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده و میزبان پادکست گرگ همه خیابان‌هاست و در سال ۲۰۲۰، برنده جایزه سال اینفلوئنسر بایننس برای آمریکای شمالی شد.

ملکر بیان کرد: هاوینگ بیت‌کوین زمانی رخ خواهد داد که تعداد بلاک‌های استخراج شده در آوریل ۲۰۲۴ به ۸۴۰هزار برسد، سپس پاداش هر بلاک از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش می‌یابد.

این مورد اساسا به این معنی است که عرضه جدید صادر شده به نصف کاهش می‌یابد و کسب درآمد از طریق استخراج بیت‌کوین برای ماینرها به میزان دو برابر دشوارتر خواهد شد.

او خاطرنشان کرد که در آخرین چرخه هاوینگ، شما از بالاترین سطح ۲۰هزار دلار تا سقف ۶۹هزار دلار می‌روید، یعنی به میزان ۲۵۰.۸۶ درصد صعود می‌کنید.

اگر حتی آن را ۲۵۰ درصد در نظر بگیریم، از ۶۹هزار دلار به چرخه بعدی می‌رویم و بیت‌کوین را حدود ۲۴۰هزار دلار مشاهده خواهیم کرد.

می‌دانم که ممکن است صحبت در مورد ۱۷۰هزار دلار یا ۲۲۰هزار دلار یا حتی یک روز یک میلیون دلاری برای بیت‌کوین اغراق‌آمیز خواهد بود اما این چرخه در گذشته عملکرد خود را نشان داده است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران خوش‌بین هستند که هاوینگ، بیت‌کوین را افزایش می‌دهد؛ بنیان‌گذار شرکت اسکای بریج کپیتال، آنتونی اسکاراموچی انتظار دارد که هاوینگ قیمت بیت‌کوین را به ۱۷۰هزار دلار برساند.

وی گفت: «اگر بیت‌کوین در هاوینگ ۴۵هزار دلار باشد، همان جایی که تقریبا در حال حاضر قرار دارد، در اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۵ به ۱۷۰هزار دلار خواهد رسید».

پیش‌بینی بانک استاندارد

بانک استاندارد نیز چارتر در اوایل این ماه پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ممکن است در سال آینده به ۲۰۰هزار دلار برسد.
در همین حال، تیم دریپر، سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر، به تازگی پیش‌بینی بیت‌کوین خود را دو برابر کرد و انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در سال جاری به ۲۵۰ هزار دلار برسد.

این میلیاردر همچنین لحظه‌ای را تصور کرد که مردم دیگر دلار آمریکا را نمی‌خواهند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۷۴ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۵۱.۲۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۷ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

طبق گزارش ایسنا، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸.۷۴ میلیارد دلار است که ۳۴.۱۸ درصد کاهش داشته است.

حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۷۴ میلیارد دلار است که ۱۳.۰۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۴.۱۹ میلیارد دلار است که ۸۴.۱۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها