جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید + جدول و شرایط

18 بهمن 1402
آغاز فروش فوری دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید + جدول و شرایط

بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی پرایم در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

به گزارش بانک اول بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

شرایط طرح فروش فوری فیدلیتی و زمان تحویل:

بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

شرایط طرح فروش فوری دیگنیتی و زمان تحویل:

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها