پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

مهلت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام خودروی وارداتی تمدید شد

18 بهمن 1402
مهلت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام خودروی وارداتی تمدید شد

مهلت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام خودروی وارداتی تا پایان روز جمعه ۲۰ بهمن تمدید شد.

به گزارش  بانک اول  مطابق اطلاعیه سامانه یکپارچه از محل مازادِ خودروهای وارد شده، در دور جدید فروش خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید فراهم‌شده است.

البته قرار بود از یکشنبه ١5 بهمن‌ماه تا ساعت ١٣ تا چهارشنبه (١٨ بهمن ماه) فرصت وکالتی کردن حساب‌ برای  متقاضیان باشد که رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرده است: این سامانه به خاطر اختلال بین سامانه یکپارچه و بانک‌ها تا پایان روز جمعه 20 بهمن ماه برای وکالتی کردن حساب تمدید و امکان ثبت‌نام تا پایان روز شنبه 21 بهمن ماه فراهم خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: در بحث ثبت نام خودروهای وارداتی، محدودیت‌های پلاک فعال برداشته شده است؛ از این رو متقاضی دارای خودرو، اگر 5 سال از پلاک و مدل خودرو گذشته باشد می‌تواند نسبت به ثبت نام اقدام کند و اگر خودرویی انتخاب نکرده باشد می‌تواند از سایر سامانه‌ها اقدام به ثبت نام کند.
 
البته ضیغمی تأکید می کند: از 30 هزار نفری که در سامانه هستند حدود 12 هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند و برای 18 هزار نفر عرضه‌های جدیدی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم وضعیت آنها را تعیین تکلیف کنیم.

ضیغمی ما برای همه مردم خودرو وارد می‌کنیم و اگر از این 35 هزار نفر کسی خودرو نخواست، خودرو را به دیگران عرضه می‌کنیم. خودروهای عرضه شده فعلی تا 3 ماه دیگر تحویل می‌شود.

متقاضیان پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه 500 میلیون تومانی در این حساب می توانند از روز دوشنبه ١6 بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه 20 بهمن ماه ثبت‌نام خود در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام داده و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ١٣ خودرو (از محل مازادِ خودروهای وارداتی) برای همه‌ متقاضیان عرضه شده است که از این ١٣ مدل خودرو، 10 مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

اخبار مرتبط
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.
سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی سقف نقل و انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها