پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

9 وسیله ای که خانه را پر از فقر و مشکلات و انرژی منفی می کند!

19 بهمن 1402
 9 وسیله ای که خانه را پر از فقر و مشکلات و انرژی منفی می کند!

همه ما دوست داریم در یک خانه دلنشین، آرامشبخش و بی استرس زندگی کنیم. ممکن است برای بسیاری از افراد غیرقابل باور باشد، اما انرژی های خوب و انرژی های بدی در جهان وجود دارند که ممکن است توسط برخی اشیاء جذب شوند.

به گزارش بانک اول همین موضوع موجب شده تا بعضی از افراد به خرید سمبل های شانس همچون گیاه بامبو، شبدر چهار برگ، نعل اسب و تاس خوش شانسی برای دکوراسیون خانه روی آورند. در مقابل نگهداری برخی لوازم در منزل نیز می تواند منجر به جذب انرژی منفی و بدشانسی شود. اما به نظر شما نگهداری از کدام لوازم در منزل موجب جذب انرژی منفی می شوند؟

1- گل و گیاه مصنوعی و خشک

امروزه نگهداری از گل و گیاه مصنوعی و یا خشک در میان مردم به مساله ای رایج تبدیل شده است. اما باید بدانید که نگهداری از این گیاهان مانع از جریان یافتن انرژی مثبت در خانه شده و تعادل انرژی را به هم می زند. علاوه بر این نگهداری از برخی گیاهان آپارتمانی مانند میخک، بونسای، تمر هندی و گیاه پنبه نیز می تواند موجب جذب بدشانسی شود.

گل و گیاه مصنوعی و خشک

2- ظروف شکسته

گاه ممکن است لیوان، بشقاب، کاسه یا هر ظرفی بشکند و شما فراموش کنید آنها را دور بیندازید. شاید ندانید اما این اقلام شکسته و ترک خورده به طور قابل توجهی غم و اندوه، منفی بافی و مالیخولیا را به خود جذب می کنند. تمام ظروف شکستنی را از ترک، لکه و شکستگی بررسی کنید و در صورت مشاهده آنها را دور بریزید. اگر هم امکان دور ریختن آنها را ندارید، سعی کنید شکستگی های آنها را تعمیر کنید.

3- لباس های کهنه و وصله شده

بسیاری از افراد لباس های کهنه و فرسوده را درون کمد خود جای می دهند و فکر می کنند که این لباس ها روزی به درد می خورد. اما واقعیت این است که ما از بسیاری از این لباس ها دیگر استفاده نمی کنیم. پر کردن کمد با لباس های وصله دار و پاره می تواند منجر به جذب انرژی منفی و بدشانسی در زندگی شما شود.

4- باز نگه داشتن قیچی

بسیاری از افراد قیچی را به اشتباه باز می گذارند. این کار موجب جذب انرژی منفی، بدشانسی و بدبختی به منزل شما می شود. حتما پس از کار با قیچی از بسته بودن آن مطمئن شوید.

 باز نگه داشتن قیچی

5- اعضای بدن حیوانات مرده

اگر تصور می کنید که نگهداری از حیوانات خشک شده به عنوان دکوری یا پوست آنها به عنوان پادری جذابیت زیادی دارد، قطعا اشتباه می کنید. برخی از مردم به نگهداری از قسمت های مختلف بدن حیوانات مرده مانند عاج، پوست، صدف، حلزون و شاخ علاقه دارند. این کار موجب جذب بدشانسی و جذب انرژی های راکدی که با مرگ در یک مکان ظاهر می شوند، خواهد شد.

6- آینه های لکه دار و شکسته

یک آینه در هر قسمتی از خانه در حمام، اتاق خواب یا اتاق نشیمن باید بدون عیب و نقص باشد. آینه لکه دار و شکسته با ظاهر نامناسب باید فورا از خانه خارج شوند. محل قرارگیری آینه نیز در جذب خوش شانسی اهمیت دارد. به عنون مثال برخی از کارشناسان عقیده دارند که قرار گیری آینه رو به روی تخت خواب موجب بدخوابی و دیدن کابوس می شود.

7- گیاهان خاردار مانند کاکتوس

در خصوص گیاهان خاردار مانند کاکتوس نظرات مختلفی وجود دارد. برخی معتقدند که وجود چنین گیاهانی در خانه می تواند منجر به بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی افراد و حتی مشکلات مالی شود. با این حال، افراد زیادی هستند که به نگهداری از انواع کاکتوس علاقه دارند. نیاز نیست آنها را دور بریزید. تنها از یک فرد متخصص برای قرار دادن آنها در مکان مناسب کمک بگیرید.

کاکتوس

8- مجسمه های شکسته

هرگز نباید مجسمه های شکسته را در خانه خود نگه دارید. این کار منجر به جذب انرژی منفی، کاهش منبع درآمد و بی پولی شما می شود و حتی سلامت روانتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

9- قرار دادن جارو سمت پایین

قرار دادن صحیح جارو به جریان یافتن انرژی مثبت در خانه کمک می کند. می توانید جارو را در هر قسمتی از خانه مانند انباری، خشکشویی و اتاق خواب نگهداری کنید. فقط مطمئن شوید که جهت موهای آن به سمت پایین باشد. در غیر این صورت منجر به جذب بدشانسی در خانه شما خواهد شد.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها