پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

چطور پیامک های تبلیغاتی را حذف کنیم؟

19 بهمن 1402
چطور پیامک های تبلیغاتی را حذف کنیم؟

برای حذف پیامک های تبلیغاتی برای گوشی های تلفن همراه چه راه کارهایی وجود دارد؟

به گزارش بانک اول اگر از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم خسته شده‌اید؟ نگران نباشید، لغو این پیامک‌ها برای اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل و رایتل) بسیار ساده است. این روزها تعداد پیامک های تبلیغاتی به قدری زیاد شده که خیلی ها به فکر راهی برای حذف همیشگی آنها کرده اند. در این مطلب تمام راه های قطع پیامک های تبلیغاتی را بررسی می کنیم.

دو روش آسان برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی کلیه اپراتورها:

روش اول: تماس با شماره ۸۰۰

کد #۸۰۰* را شماره‌گیری کنید. عدد ۳ (گزینه قطع تبلیغات) را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا درخواست شما تا ۲۴ ساعت آینده انجام شود.

روش دوم: ارسال پیامک به ۸۰۰

به شماره ۸۰۰ پیامک ارسال کنید. در متن پیام عدد ۱ را بنویسید. منتظر پیامک تایید باشید. کد ۹۲۲ را به ۸۰۰ ارسال کنید. تا ۲۴ ساعت آینده، تمام سرویس‌های پیامکی شما لغو خواهد شد.

حذف پیامک ‌های تبلیغاتی همراه اول با ارسال پیامک

عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک کنید. منتظر پیامک تأیید باشید. از این پس، دیگر هیچ پیامک تبلیغاتی از همراه اول دریافت نخواهید کرد.

حذف پیامک ‌های تبلیغاتی همراه اول با استفاده از کد دستوری

کد #۸۹۹۹* را شماره‌گیری کنید. عدد ۱ را انتخاب کنید. درخواست شما برای لغو پیامک‌های تبلیغاتی ثبت می‌شود.

حذف پیامک ‌های تبلیغاتی همراه اول به وسیله تماس با اپراتور همراه اول

با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید. با راهنمایی تلفن گویا، گزینه لغو پیامک تبلیغاتی را انتخاب کنید. درخواست شما ثبت می‌شود و به زودی پیامک‌های تبلیغاتی قطع خواهد شد.

حذف پیامک ‌های تبلیغاتی همراه اول با اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من را از سایت همراه اول دانلود و نصب کنید. وارد اپلیکیشن شده و به بخش خدمات بروید. گزینه خدمات پیامک انبوه را انتخاب کنید. تیک گزینه پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کنید.

قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل با کد دستوری

یکی از روش‌های قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل، استفاده از کد دستوری ۵۰۰۶ است. وارد قسمت تماس گوشی موبایل شده و شماره #۵۰۰۶* (ستاره ۵۰۰۶ مربع) را شماره‌گیری کنید. در کادر نمایش داده شده همانند تصویر زیر، عدد ۱ را نوشته و ارسال کنید. دوباره کادری نمایش داده می‌شود که ۲ گزینه دارد، گزینه ۱ دریافت پیامک تبلیغاتی و گزینه ۲ عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، همانند تصویر زیر باید عدد ۲ را نوشته و روی ارسال (Send) کلیک کنید. در نهایت پیام زیر روی صفحه گوشی نمایش داده می‌شود، که درخواست شما ثبت شد و دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نمی‌کنید.

قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل به وسیله تماس

برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل می‌توانید با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل تماس گرفته و طبق راهنمایی که می‌شوید، عدد لغو پیامک ایرانسل را بزنید تا پیامک‌های تبلیغاتی برای شما غیرفعال شوند. تماس با شماره ۷۰۰ از خط ایرانسل رایگان است، اما اگر از خطی غیر از ایرانسل تماس بگیرید، از اعتبار شما کم می‌شود.

قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل با اپلیکیشن

روش‌ دیگر برای غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل، استفاده از اپلیکشن ایرانسل من است. اپلیکشن ایرانسل هم مانند اپلیکشن همراه اول خدمات زیادی را به کاربران می‌دهد. برنامه ایرانسل من را می‌توانید از سایت ایرانسل دانلود و نصب کنید. وارد برنامه ایرانسل من شوید، روی سه خط بالای صفحه سمت راست، کلیک کرده و سپس روی اولین گزینه، پرونده کلیک کنید. صفحه باز شده، سربرگ تنظیمات است. گزینه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی را انتخاب کرده تا صفحه غیرفعال‌سازی پیامک باز شود. از شما سوال می‌پرسد: آیا از غیرفعال سازی این سرویس اطمینان دارید؟ روی گزینه بلی کلیک کنید تا پیامک تبلیغاتی ایرانسل غیرفعال شود.

چه پیامک هایی قطع نمی شوند؟

برخی از کاربران ممکن است نگران باشند که با لغو پیامک‌های تبلیغاتی، پیامک‌های مهمی مانند اطلاع‌رسانی‌های بانکی، انتظامی، قضایی، دولتی و اپراتورها نیز قطع شود. اما جای نگرانی نیست! این نوع پیامک‌ها جزو پیام‌های اطلاع‌رسانی بوده و به هیچ عنوان لغو نخواهند شد. پیامک ‌های اطلاع‌رسانی از خطوط خدماتی ارسال می ‌شوند. این خطوط به طور خاص برای ارسال پیام‌های غیرتبلیغاتی طراحی شده ‌اند.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها