جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش خودروی وارداتی بستیون T۷۷ + قیمت

22 بهمن 1402
فروش خودروی وارداتی بستیون  T۷۷ + قیمت

بستیون T۷۷ در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه می‌شود.

به گزارش بانک اول برند BMCARS با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه saleauto.ir نسبت به انجام فرآیند خرید این محصول اقدام کنند و بر همین اساس سامانه فروش تا روز دوشنبه 23 بهمن ماه فعال خواهد بود و کلیه افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی و انجام سایر امور مرتبط با ثبت درخواست خرید این محصول اقدام کنند.

بستیون T77 چه ویژگی‌های فنی دارد؟
بستیون T77 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ، قدرتی معادل 166 اسب بخار را به واسطه یک گیربکس 7 سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. T77 با در اختیار داشتن ACC، AEB و FCW بخشی از امکانات یک خودروی نیمه خودران را داراست و ایمنی شما را ضمن رانندگی تامین می‌کند. قیمت این خودرو 1 میلیارد و 946 میلیون تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها