پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

23 بهمن 1402
نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه، ۲۳ بهمن) به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۲۱ بهمن) ۲۰۰ هزار تومان افزایش دارد.

به گزارش  بانک اول بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (۲۳ بهمن ماه) با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در مقایسه با روز کاری گذشته، ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به شنبه گذشته ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به نرخ پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان معامله شد که ۱۴ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به شنبه تجربه کرد.

بهای هر اُنس طلا نیز در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۲۳ دلار است که یک دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است./ایرنا

اخبار مرتبط
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی، ازآنجایی‌که بازار طلا با مشکلاتی از قبیل فعالیت بدون دریافت مجوز، خریدوفروش با حساب‌های اجاره‌ای و فعالیت‌های ارزی برخی سودجویان به اسم طلافروش و فروش طلا با عیار پست مواجه است، این بازار نیازمند یک ساماندهی در تمامی بخش‌های صنفی و معاملاتی خود می باشد.
، بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی 3 ماه از مرز 2,7 تن گذشت.، حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.
آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به ۲۰۰میلیون تومان رسیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها