پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت 2 با تحویل 90 روزه اعلام شد

24 بهمن 1402
طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت 2 با تحویل 90 روزه اعلام شد

شرکت بهمن خودرو در جدیدترین اطلاعیه خودرو طرح تبدیل حواله خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل زمستان 1402 به خودرو ریسپکت 2 (ظرفیت محدود) را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول بر اساس این طرح متقاضیان طرح تبدیل حواله های دیگنیتی و فیدلیتی به رسپکت 2 می توانند از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 24 بهمن ماه تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس این طرح حواله‌های خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی امکان تعویض با خودرو سدان ریسپکت تیپ 2 با قیمت مصوب 10,840,000,000 ریال در رنگ های سفید یا مشکی با تحویل 90 روز کاری (هفته آخر خرداد ماه 1403) را خواهند داشت.

جدول طرح تبدیل حواله دیگنیتی و فیدلیتی به رسپکت 2 با تحویل 90 روزه بهمن 1402

خودرو ریسپکت تیپ 2
کد محصول KAYRSP01
رنگ های قابل عرضه سفید - مشکی
تریم مشکی
قیمت مصرف کننده (ریال) 10,840,000,000
سود انصراف (سالیانه) 0 درصد
جریمه تاخیر (ماهیانه) 3 درصد
مدل 1403
زمان تحویل خودرو هفته آخر خرداد ماه 1403 (حداکثر 90 روز کاری)

مشخصات فنی ریسپکت ۲

ریسپکت ۲ جدیدترین محصول خانواده ریسپکت است که نسبت به نسل قبلی خود یعنی ریسپکت پرایم، ارتقاءهای فنی چشمگیری داشته است. از مهمترین ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به دسته‌دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال و سیستم تعلیق به‌روز شده اشاره کرد.

دسته‌دنده الکتریکی ریسپکت ۲ تعویض دنده را برای راننده راحت‌تر می‌کند. همچنین کلاستر تمام دیجیتال جدید، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارد تا رانندگی با این خودرو آسان‌تر شود. در بخش تعلیق نیز از سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مولتی‌لینک در عقب استفاده شده است که موجب افزایش آسایش سواری و کاهش ارتعاشات می‌شود.

اما قلب تپنده ریسپکت ۲ همچنان همان موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که در مدل قبلی نیز به کار رفته بود. این موتور توانایی تولید ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولید شده از طریق گیربکس CVT به صورت پیوسته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

حداکثر سرعت ریسپکت ۲ برابر با ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. میزان مصرف سوخت این خودرو نیز در مسیر ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۵ لیتر اعلام شده است.

اخبار مرتبط
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها