ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

اعلام شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز ویژه بهمن ۱۴۰۲ + جدول

25 بهمن 1402
اعلام شرایط فروش اقساطی محصولات فردا موتورز ویژه بهمن ۱۴۰۲ + جدول

شرایط فروش اقساطی چهار محصول فردا موتورز ویژه بهمن ۱۴۰۲ توسط این شرکت خودروسازی اعلام شده است.

به گزارش بانک اول، فردا موتورز در بهمن ۱۴۰۲ برنامه فروش چهار محصول FMC SX5، FMC T5، FMC 511 و سوبا M4 را اعلام کرده است. این خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می شوند و متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی فردا موتورز فرآیند ثبت نام را انجام دهند. موعد تحویل خودروها ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین این شرایط فروش از ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود.

در شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز ویژه بهمن ۱۴۰۲، یک ماه پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، ودیعه دوم به حساب شرکت واریز می شود. همچنین در هنگام تحویل خودرو ودیعه سوم باید پرداخت گردد و پس از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می شود.

در حال حاضر فردا موتورز در کنار عرضه محصولات مونتاژی خود، برنامه هایی را برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی دنبال می کند. این شرکت خصوصی به تازگی جیلی آزکارا را به عنوان یک کراس اوور هایبریدی دو دیفرانسیل در سامانه وارداتی ها عرضه کرده است. همچنین این شرکت خودروساز می خواهد تا در آینده نزدیک دو مدل از سدان های نشان ام جی را به صورت وارداتی به دست مشتریان ایرانی برساند. از سویی فردا موتورز در چند نمایشگاه قبلی جئومتری C را به عنوان یک خودروی فناورانه تمام برقی به بازار کشور معرفی کرده و گفته می شود که بزودی عرضه این خودروی برقی آغاز خواهد شد.

شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز

شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز

اخبار مرتبط
ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست
مهم ترین اِلِمان در مورد مشخصات فنی نیسان ترا این است که پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه به کار رفته است و این یعنی عملکرد عالی مهندسی ژاپن را در این SUV می بینیم. زیر کاپوت اما پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. ترا بازار ایران مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.
سخنگوی مرکز ملی رقابت گفت: با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات از خودروسازان داخلی، شاکیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت از نتایج آرا مطلع شوند.
مأخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند قیمت روز خودرو بر مبنای ماده (۳۰) قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می‌شود. سازمان مزبور مکلف است مراتب را به نحو مقتضی بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راهور به اطلاع اشخاص مشمول برساند. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی مکلفند مالیات سالانه مربوط به خودروهای تحت تملک خود و فرزندان کمتر از هجده سال و محجور تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن سال ۱۴۰۳ پرداخت کنند .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها