جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بانک رفاه کارگران استخدام میکند + شرایط و مدارک لازم

25 بهمن 1402
بانک رفاه کارگران استخدام میکند + شرایط و مدارک لازم

بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی "تخصصی حوزه فناوری اطلاعات" و "بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم) استخدام میکند.

به گزارش بانک اول بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی "تخصصی حوزه فناوری اطلاعات" و "بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط جهت اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی، رفتاری - روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی با انعقاد قرارداد کار (بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می‌کند.

  • رده شغلی بانکدار جهت اشتغال در واحدهای بانک در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • رده شغلی بانکدار - تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت اشتغال در شهر تهران
  • رده شغلی نگهبان (مرد) جهت اشتغال در واحد انتظامات واحدهای بانک در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم
دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران

کارت ورود به جلسه

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری  از ساعت 18:00 روز دوشنبه 1402/11/23 می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.  

شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران (تابعیت مضاعف نداشته باشد)
  • متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برای استفاده از سهمیه ایثارگران در مرحله نخست باید نسبت به تکمیل بند مربوطه در تقاضانامه ثبت نام اقدام و در صورت موفقیت در آزمون، مدارک و مستندات را ارائه دهند (مطابق ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، مشمولان قانون مذکور، بدون رعایت شرط های سن و معدل می توانند در آزمون کتبی شرکت کنند).  
  • دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی غیر پزشکی قانونی برای آقایان حداکثر تا پایان بهمن ماه 1402 (تبصره 1: کارت/ برگ پایان خدمت/ معافیت موقت و پزشکی تحت هر عنوان مورد پذیرش نیست. تبصره 2: دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه جهت متقاضیان شغل نگهبان الزامی است).
  • عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی در زمان جذب و بکارگیری
  • تندرستی و توانایی کامل جسمی/روانی برای انجام شغل محوله، مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک و تائید پزشک معتمد بانک
  • عدم محرومیت و منع استخدامی در سازمان ها، موسسات و شرکت ها به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح و ...
  • عدم محکومیت و نداشتن سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح
  • عدم اشتهار به سوء رفتار و فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

کانال های ارتباطی

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری می توانند سوالات و اشکالات احتمالی مربوط به فرآیند ثبت نام را از طریق گزینه "ارتباط با ما" در سامانه ثبت نام، ثبت و ارسال کنند. همچنین می توانند از طریق سامانه های زیر انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارسال کنند:

  • سامانه ارسال پیامک 50002210
  • سامانه پیام الکترونیک مرکز فراد به آدرس: Farad AT Bankrefah DOT ir
  • سامانه پیام الکترونیک بانک به آدرس: Info AT Bankrefah DOT ir
  • سامانه پیام الکترونیک اداره منابع انسانی به آدرس: hrit2018 AT Bankrefah DOT ir

تذکر مهم: متقاضیان محترم از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با واحدهای مختلف بانک خودداری کنند.

اخبار مرتبط
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها